Wij tonen u alle informatie over deze auto reparatiewerkplaats:
Hoe neem ik contact op met Van Mossel Opel Terneuzen
- Phone: +31 115 211 382
- Web: vanmossel.nl
Openingsuren Van Mossel Opel Terneuzen
maandag | 08:00 tot 18:00 |
dinsdag | tot 18:00 |
woensdag | 08:00 tot 18:00 |
donderdag | 08:00 tot 18:00 |
vrijdag | 08:00 tot 20:00 |
zaterdag | 09:00 tot 17:00 |
zondag | Gesloten |
Hoe kom je bij Van Mossel Opel Terneuzen?
Reviews over Van Mossel Opel Terneuzen
Hans( (5 / 5))
Waarschuwing! Doe maar geen zaken met Van Mossel Opel in Terneuzen.
Je bent alleen klant als je een auto koopt, maar daarna zien ze je niet meer staan. Je bent nog minder dan een nummer.
Hele slechte ervaringen bij het laten monteren van een trekhaak. 2x maal verkeerd geadviseerd met als resultaat…een trekhaak die we niet kunnen gebruiken voor onze fietsendrager. Ze geven de fouten toe, maar komen ook na 5 maanden niet met een oplossing!!!
Als je toch een nieuwe auto wilt kopen….let op de datum waarop het kenteken is afgegeven!!!! Vanaf die datum begint n.l. de garantietermijn te lopen!! Bij de aanschaf van onze nieuwe auto was die garantietermijn al een half jaar verlopen. Dit werd zogenaamd verrekend met de korting op de auto………..absoluut en leugen!
Een gewaarschuwd mens telt voor 2; ons zien ze nooit meer bij Van Mossel (Opel) in Teneuzen.
Sjaak( (5 / 5))
Grote showroom, veel keuze. Er wordt veel tijd voor de klant ingeruimd. Vriendelijk personeel
Monnie( (3 / 5))
Slecht aangegeven waar je moet zijn. Te groot en zeer onpersoonlijk.
Sjaakie( (5 / 5))
Keurig pand en erg vriendelijke mensen. Zeker even binnenlopen als je met Opel of Ford rijdt!
A( (1 / 5))
Begin van het jaar 2de hands auto gekocht, helaas niet opgeleverd zoals afgesproken”
Daarbij wacht ik nog steeds op mijn navigatie Cd en veiligheids pakket ( 4 mnd later ) tegoed bon was ook welkom, want exact zelfde producten kan ik bij mijn Opel dealer in Rotterdam, binnen 7 dagen geleverd krijgen 100% gegarandeerd.
Eggy( (5 / 5))
een hele goede en eerlijke garage,via telefoon netjes uitleg gehad en een prijs afgesproken voor het distributie riem set en waterpomp te vervangen.bij reparatie hadden ze ontdekt dat waterpomp nog goed was en onnodig was om te vervangen, hun hebben me netjes ingelicht erover en de prijs netjes aangepast met nog is een mooie korting van 20% ik moest alleen opel app downloaden via playstore en account maken!
ik kom hier zeker terug
een top garage
en veel klantvriendelijkheid!!
Bas( (4 / 5))
Auto gaat al sinds het begin hier netjes naar de garage en heb er eigenlijk nooit problemen mee. bij regulier onderhoud wordt hij meteen op belangerijke punten nagelopen en zo is al een aantal keer een probleem opgelost voor dit erger werdt (bijv olie lekkage omdat de dop kapot was)
Afgelopen 5 jaar nooit echt grote kosten gehad (alleen voorremmen, valt onder slijtage).
Ieder jaar gratis opel assistance in heel europa.
Wat wel een tegenvaller was is dat ik terug ben gegaan omdat een van hun monteurs de vloermat compleet los had getrokken en dit had ik toen gemeld en hebben ze gerepareerd alleen hebben ze er vervolgens wel 20 euro voor in rekening gebracht (kwam ik later pas achter) terwijl het hun eigen schuld was. Dit is het verschil tussen 4 en 5 sterren.
Tom( (1 / 5))
wat een drama bedrijf, een geldmakerij en afzetterij. Ik was daar normaal altijd met de beide Opels die we hebben, nu nooit meer. Ik heb mijn auto aangemeld voor een beurt, met de opmerking dat de auto licht stottert bij het optrekken. Zijn ze de hele dag mee bezig en maken wat er gemaakt moest worden. bij de laatste proefrit voelde de monteur toch de stotter. Ze hadden alles gecontroleerd incl. Bobine en bougies. Ik de volgende week weer terug en erbij gezegd dat de stotter erger is geworden, en dat de bobine in maart was vervangen door de ANWB. Er kwam uit dat het toch de bobine was. Aangezien er een jaar garantie bij de ANWB, die gebeld en die kwamen. De kosten voor de Bobine en Bougies waren gesteld op € 374 bij de garage. De ANWB bood aan om de bobine te vervangen, de garage zei toen dat de uren van de Monteur in dat geval wel betaald moesten worden van 2.5 uur €186, en dat vond ik al raar want zij hadden dat de week daarvoor moeten hebben gezien maar ok Prima. De ANWB had niet de juiste Bobine bij, dus mocht de garage toch de reparatie uitvoeren. Kom ik de volgende dag brengen ze 2.5 uren in rekening € 186 en de Bobine van € 374. Ik zei dat ik hier niet mee eens was, Daar ging de eigenaar te keer zoals dat niet past bij een commercieel persoon zal ik maar zeggen. Ik heb betaald maar mij zien ze daar noot meer. Mensen doe je je voordeel met dit verhaal en ga ergens anders heen waar ze je wel normaal behandelen. En dan zo een antwoord. Dit is de gehele waarheid want de monteur had dat aa gecontroleerd in de eerste service onderhoud althans dat is gezegd maar of het ook gebeurt is , maar dat gebeurt wel vaker. Ook al eens een gevalletje gehad met de airco, maar dat was wel goed opgelost door een medewerker die nu daar niet meer werkt. Ik merk het.
Koen( (5 / 5))
Vanuit Groningen bij Garage Kerckhaert in Terneuzen de Opel Ampera opgehaald. Geweldige service, super mooi afgeleverd en geduldig geholpen door meneer Kerckhaert zelf. De auto is van binnen en buiten als nieuw. Nogmaals dankt!
Marshall( (1 / 5))
Helaas slechte ervaring met mondelinge afspraken en op pad gestuurd met een onveilige auto. Dat getuigd niet van deskundigheid en betrokkenheid! Jammer want de gesprekken wekten in het begin wel vertrouwen op. Van een koude kermis thuis komen
Marco( (1 / 5))
Het is gewoon een pruts bedrijf met extreem slechte service en zeer onklantvriendelijk gedrag! Ze kunnen daar beter de boel opdoeken want als je zo met klanten omgaat ben je wat mij betreft niet dealer waardig!
Erwin( (5 / 5))
Rij al vele jaren opel, die ook al net zo vele jaren hier in onderhoud zijn>20 jaren. Altijd naar tevredenheid geholpen. COMPLIMENTEN
Andrejs( (1 / 5))
Geen goed ervaring met dit bedrijf. Nergens zo hoge materiaal kosten gehad als hier… en dan vergelijk ik in het algemeen landelijk, niet alleen Terneuzen. Genoeg andere bedrijven waar het goedkoper kan. Jammer, want personeel is verder wel vriendelijk.
Marc( (4 / 5))
Garge kerkhaert terneuzen.
Een zeer goede comunikatie servies is altijd top
Ze ontvangen u zeer vrindelijk en brengen u niet in hoge kosten als het niet nodig is.
Marjan( (3 / 5))
€40 betalen voor een radio in een auto te activeren is wel duur.
Raphael( (5 / 5))
Prima geholpen en gaan er binnenkort onze mooie Insignia ophalen!
William( (5 / 5))
Goede service, vriendelijke verkoper die aalbes goed uitlegt.
Kurt( (4 / 5))
Vriendelijk behulpzaam goede uitleg wat er gebeurd met je wagen
Andreas( (5 / 5))
Kundig en vriendelijk personeel. Goede service.
Bastiaan( (5 / 5))
Hele goede service en eerlijke prijzen.
Rudy( (5 / 5))
Heel goede garage met goed personeel
Peter( (5 / 5))
Betrouwbare vakgarage met deskundige mensen aan de desk en in de werkplaats
Joop( (1 / 5))
Te groot
Hou ik niet van
Eric( (4 / 5))
Erg vriendelijk en behulpzaam personeel
Marieke( (1 / 5))
Komisch alleen langs gereden wrs
Willy( (2 / 5))
Kloten
Jan( (5 / 5))
Vriendelijke ontvangst.
Maarten( (3 / 5))
Matig
Ingrid( (5 / 5))
Goede service
Willy( (5 / 5))
Uitstekende Garage
Tonny( (3 / 5))
Vriendelijk
Romain( (4 / 5))
Goede service
Lydie( (4 / 5))
Correctie afhandeling
Luc( (5 / 5))
Goede garage
Marco( (5 / 5))
Goeie garage
John( (5 / 5))
(Vertaald door Google) Eerste service
(Origineel)
Prima service
Hieronder vindt u andere autoherstelbedrijven in Terneuzen:
Geef een reactie