Wij tonen u alle informatie over deze auto reparatiewerkplaats:
Hoe neem ik contact op met Stern Opel – Purmerend (voorheen LVS)
- Phone: +31 299 422 551
- Web: stern.nl
Openingsuren Stern Opel – Purmerend (voorheen LVS)
maandag | 08:00 tot 18:00 |
dinsdag | tot 18:00 |
woensdag | 08:00 tot 18:00 |
donderdag | 08:00 tot 18:00 |
vrijdag | 08:00 tot 18:00 |
zaterdag | 09:00 tot 17:00 |
zondag | Gesloten |
Hoe kom je bij Stern Opel – Purmerend (voorheen LVS)?
Reviews over Stern Opel – Purmerend (voorheen LVS)
Palimo( (2 / 5))
Sinds overname stern is de service achteruit gegaan. Via internet offerte aangevraagd voor grandland in privatelease vorm, na een week nog geen contact gehad met een medewerker. Ondertussen gewoon onze crossland naar de werkplaats gebracht voor 4 jaarlijkse beurt, vaste prijs voordat ze ook maar begonnen waren met onderzoek.bougies vervangen? Zijn 7 maanden geleden door jullie gedaan na te zijn weggesleept.batterij sleutel ? Vervangen. Interieurfilter vervangen zelf 4 maanden geleden laten doen. Gesprek gehad over opel onstar, zal dinsdag teruggebeld/ gemaid worden na gesprek van 20 minuten aldaar. Nog niks gehoord, zeker niet belangrijk voor hun..
Jordy( (1 / 5))
We hebben begin november in eerste instantie een goed gesprek gehad met een verkoper over de aanschaf van een auto. We hebben daar een offerte meegekregen en deze thuis bekeken. We hebben daarna tweemaal contact geprobeerd te maken, echter hebben we na een maand nog steeds geen reactie. Blijkbaar willen ze de auto toch niet verkopen!? Slechte communicatie, erg jammer.
MoonManZephyr( (1 / 5))
Asociaal sinds de overname van stern.
Word niet naar de klachten geluisterd.
In zoektocht naar een Opel, ga ik naar een andere dealer.
Teun( (5 / 5))
Vriendelijk verkoper .
Dennis heeft ons goed geholpen we kwamen kijken naar een opel mokka, maar hij wist ook dat onze voorkeur toch naar een opel crossland ging en heeft voor ons gezocht en gevonden dus toch de auto die graag wilden
Hellemaal top.
Hans( (5 / 5))
Mooie showroom. Mooie auto’s. Dimitri Fijne verkoper. Weet waar hij het over heeft
frenkvdijk( (1 / 5))
Auto voor grote beurt naar garage gebracht. Kostenspecificatie gekregen vooraf van €400. Gebeld dat de auto moest worden uitgelijnd, waarbij geen kosten werden genoemd. Ook moest ik nog terug komen voor het vervangen van een gordel. Dat zou €350 gaan kosten. Bij het ophalen van de auto gekozen voor bandenpechhulp voor een jaar a €19,95.
Uiteindelijk een rekening gepresenteerd gekregen van €592 voor alleen de grote beurt.
Hierover, na een aantal belpogingen, contact gehad met Jeroen (after sales manager). Hij kon mij geen goede reden geven waarom het verschil zo groot was tussen de besproken kosten en de daadwerkelijke kosten. Ook mijn zorgen geuit dat ik terug moest komen en ik twijfelde of die kosten wel eerlijk waren aangegeven. De denigrerende toon die hij in het gesprek voerd toont aan hoe er over de klantvriendelijkheid wordt gedacht.
Na het voor de tweede keer brengen van de auto voor het maken van de gordel rekening: €382,78. Van die €32,78 geen ding meer van gemaakt aangezien ik inmiddels weet hoe er hier over wordt gedacht.
Dit was één bezoek maar nooit weer.
Frans( (3 / 5))
Slechte inruil prijzen 2000euro lager dan de bij hun online aanvraag
Frank( (5 / 5))
Fijne club mensen met hart voor je auto!
Margreet( (4 / 5))
Netjes correct personeel goede uitleg
Angelica( (1 / 5))
We hadden a.s zaterdag een proefrit en nu horen we vandaag dat hij verkocht is, we vinden het niet netjes ze hadden ook kunnen zeggen tegen diegene er is iemand die zaterdag komt proef rijden als diegene hem niet koopt dan bent u de volgende.
Theo( (3 / 5))
Goede garage
Nadeel: afspraak met verkoper is niet te maken, vanaf december gebeld om de 2 weken maar nog niet opgelost…jammer anders 5 sterren
Arie( (5 / 5))
Top garage altijd goede service en fijn behulpzaam personeel.
Lesley( (3 / 5))
Matig. Wilde kijken voor een nieuwe Opel Corsa. Er stond er maar eentje, het instapmodel. Als ik naar de GS-line wilde kijken moest ik naar buiten in de regen om naar de auto van een medewerker te kijken. Had wat beter verwacht
Peter( (4 / 5))
Goed, iets leuk gezien
Ja mijn eigen auto!!
Lars( (2 / 5))
Om 9.30 uur een afspraak op maandagochtend voor een proefrit ivm mogelijk kopen van een nieuwe auto.
Geen klant in de zaak, de heer waar wij een afspraak mee hadden zat aan de telefoon met de baas aldus zijn collega. Of wij even wilden wachten. Geen probleem natuurlijk.
Na 20 minuten niet meer aangesproken te zijn (ook geen aanbieding voor een kopje koffie) hebben we gedag gezegd en zijn wij weer vertrokken.
Liselot( (5 / 5))
Vanmiddag gebeld met een vraag/klacht over de remmen n.a.v. een eerdere reparatie bij een andere garage. Ondanks de vakantiedrukte werd er meteen een gaatje vrijgemaakt en mocht ik langskomen. Morgen gaat mijn corsaatje gerepareerd worden.
Superservice dus!
Ap( (1 / 5))
Waardeloze garage Opel Corsa gekocht, altijd in onderhoud geweest, 2 jaar niet en dan laten ze je bij pech zitten. Bel maar de ANWB. Lekker klantvriendelijkheid ons zien ze er nooit meer.
Ria( (1 / 5))
Wij zijn 20 jaar klant geweest bij vd Linden van Sprankhuizen, maar nu is het over en uit.
Vreselijk nare ervaring met een zeer onprofessionele Niels Kaan.
Ook klachten negeert hij en kletst er een partij omheen.
Uiteindelijk de gloednieuwe Opel teruggebracht en ook daar kwam hij zijn afspraken totaal niet na.
Fouten werden erkend door Opel Nederland maar Niels is een meester in het negeren van alles.
Kortom.. Zeer kwalijk en jammer.
Dennis heeft zijn best gedaan om Niels zijn gemaakte fouten recht te zetten maar het vertrouwen is totaal weg.
Nooit meer een auto iig uit de vestiging Purmerend zolang Niels daar zeer ondeskundig bezig is.
Celine( (5 / 5))
Kom daar al heel wat jaren, het blijft vriendelijk en natuurlijk mooie auto’s met mooie prijzen, een aanradertje dus.
Klaas( (4 / 5))
Ruime parkeerplaats, overzichtelijke showroom en na een gesprek met een verkoper over een eventuele interesse in een model,kon er een afspraak gemaakt worden voor een proefrit.Prima service.
Jan( (2 / 5))
Auto voor apk naar garage auto goedgekeurd maar een defecte kenteken verlichting niet opgemerkt.
Auto geeft na de beurt nog steeds inspectie aan bij het starten.
Vorig jaar ellende gehad met ruitensproeiervloeistof wel gerekend niet bijgevuld.
Als compensatie auto uitgebreid gewassen.
Maar zo ondertussen is mijn vertrouwen niet echt gegroeid in tegendeel.
Er staan zoveel oncontroleerbare dingen op de nota dat ik nu overal aan twijfel.
Cor( (5 / 5))
Zo als gewoonlijk prima service shapoo
Monique( (2 / 5))
Ruim 20 jaar klant geweest, door meerdere factoren overgestapt op ander merk. Jammer dat men niet zoveel eraan doet om vaste klanten te behouden, zeker de laatste 2 jaar niet meer tevreden geweest. Diverse malen dingen aangegeven maar helaas… niets aan gedaan.
Celine( (5 / 5))
Al zeer lang klant bij hun, mooie auto’s, goede service en vriendelijke mensen
Stephan( (5 / 5))
Voor het eerst een auto gekocht bij hun. En de verkoper (Dimitri) neemt de tijd voor je ook bij aflevering. Ook snel reactie bij een vraag per email.
Rogier( (5 / 5))
Snel en vakkundig geholpen. Heel vriendelijk personeel. Er was een probleem met mijn rechter voorband en ik kon dezelfde dag nog terecht.
Ted( (5 / 5))
Nette ontvangt uitgebreide voorlichting zonder praatjes gestaafd met de juiste berekeningen op papier zonder verplichtingen Nette mensen
Peter( (5 / 5))
Code oranje op 18 januari en wij gaan onze nieuwe insignia ophalen. Gaat in showroom mobiel af met nl alert code rood en dakplaten vliegen van dak. Angstige blik en twijfel of insignia zonder schade thuis komt. Reactie van Niels: laat de insignia staan, krijgt u auto van ons mee en komt u de insignia morgen halen. Dat is service.
Mike( (4 / 5))
Mensen die verstand hebben van zaken. Voor nieuw, tweedehands kun je hier terecht maar ook voor reparatie en aankoopkeuringen voor je auto die je ergens anders hebt gekocht.
Frans( (1 / 5))
Na een week en meerdere berichten nog geen simpele prijsopgave voor een beurt. Zeer slechte communicatie.
ibrahim( (1 / 5))
Had een lekke band, medewerker zei dat het met een half uurtje gemaakt zou worden. Duurde uiteindelijk 1,5 uur . Niks kunnen vinden. Opgepompt en weer op pad gestuurd .
René( (5 / 5))
Net zoals wij hebben onze dochter en haar man ook hun lease auto opgehaald.
Alida( (4 / 5))
Het zou een top dealer zijn als ze de optie van 3 dagen zouden respecteren. Toch een mooie auto aangeschaft.
Nayschel( (1 / 5))
Garage afdeling, 3 keer geweest met de zelfde storing niet kunnen uit komen maar onderdelen . andere garage probleem opgelost .
marcel( (4 / 5))
Prettige service, ook als het probleem wat moeilijker is besteed men er zonder problemen veel tijd aan en doen er alles aan om het op te lossen.
Wim( (4 / 5))
Fijn bedrijf daar kun je met een gerust hart een Opel kopen!
Johnny( (3 / 5))
Leuke en nette autobedrijf, rond gelopen, helaas door niemand aangesproken.
Maik( (5 / 5))
Vandaag nieuwe auto afgeleverd gekregen door Dennis. Prima geregeld!!
Joost( (2 / 5))
Al anderhalve week bezig en nog niet klaar . weten ze wel waar ze mee bezig zijn ? een paar dagen later KLAAR en Alles Perfect . was wel spannend
Peter( (5 / 5))
Zeer goede garage mooie zaak ,veel kennis en vriendelijke personeel
Paul( (5 / 5))
Goed geholpen en prettige service.
paul( (5 / 5))
Top garage.
Salan( (3 / 5))
In de showroom rond gelopen en door niemand aangesproken en ging weer de deur uit.
Herman( (4 / 5))
Fijne dealer. Veel beter dan de dealers in Amsterdam. Echt een aanrader!!!!
Robin( (1 / 5))
Verkeerde lakstift geleverd. Mijn auto verkeerd aangestipt.
Thomas( (5 / 5))
Aardige en service gerichte verkoper gesproken omtrent private lease.
Lesley( (5 / 5))
Fantastisch en behulpzaam personeel
Stephen( (3 / 5))
Nogal beschadigde auto bekeken. Viel dus tegen.
Alex( (5 / 5))
Behulpzaam en vriendelijk personeel. Goede kwaliteitsservice voor de auto.
Peter( (4 / 5))
Wordt er altijd vriendelijk geholpen. Goede service.
Peter( (4 / 5))
Zeer vriendelijke ontvangst, prettig contact met Paul!
Ronald( (4 / 5))
Bandje plakken. Top service
Mark( (5 / 5))
Vriendelijk en meedenkend
ed( (5 / 5))
Prima service en zeer klantgericht top!!!
Martin( (5 / 5))
Met Dimitri hebben ze een hele goede verkoper in huis
Pim( (5 / 5))
Keurige dealer. Goede ontvangst en goede hulp en ondersteuning.
Mohammad( (5 / 5))
Goed
Guus( (4 / 5))
Prima Opeldealer. Vakkundig en vriendelijk personeel
BJ( (5 / 5))
Goede service, duidelijke uitleg
Wim( (5 / 5))
Goede garage topservice
Jochem( (5 / 5))
Klasse werk geleverd zo door gaan.
J( (5 / 5))
Keurig geholpen. Kom zeker terug.
Robin( (1 / 5))
Slecht geholpen.
Hans( (5 / 5))
Jou
Cor( (5 / 5))
Zach er goed uit
ben( (5 / 5))
Top garage!
Ben( (5 / 5))
Deskundig bedrijf prettige medewerkers
gilbert( (5 / 5))
80jaar kwalitijd goede service
Arnold( (5 / 5))
Perfect geholpen.!
Jan( (5 / 5))
Goed gedaan
Etty( (5 / 5))
Opel corsa rijd goed
N.T Patina ( (1 / 5))
Slechte servers en onprofessioneel
Roy( (5 / 5))
Top bedrijf. Bedankt.
F( (5 / 5))
Mijn opel dealer
Ans( (5 / 5))
Super snelle service
Jan( (5 / 5))
Top bij Lvs.
Cor( (4 / 5))
Opels koiken
Wim( (4 / 5))
Snelle vakkindige service
Cees( (5 / 5))
Goed
Key( (5 / 5))
Service en kwaliteit
Rene( (5 / 5))
Klantvriendelijk
Jeroen( (5 / 5))
Top geholpen
Bert( (5 / 5))
Goede service
MPA( (5 / 5))
Goede service
Simon( (4 / 5))
Fijne garage
Francisco( (5 / 5))
(Vertaald door Google) Zeer vriendelijke en attente mensen. Niets om over te klagen. Ik heb mijn opel grandland in onderhoud gehad en ben zeer tevreden.
(Origineel)
Gente muito simpática e atenciosos. Sem nada a reclamar. Faço as revisões do meu opel grandland e estou muito satisfeito.
Pasquale( (5 / 5))
(Vertaald door Google) Verkoopt nieuw en gebruikt.
Klant blij met het onthaal en de service.
(Origineel)
Vende nuove e usato.
Cliente contento del’accoglienza e servizio.
P( (5 / 5))
(Vertaald door Google) Vervangende handremhendel. Zeer snelle service zoals altijd gevonden
(Origineel)
Replacement hand brake lever. Very fast service as always found
Hieronder vindt u andere autoherstelbedrijven in Purmerend:
Geef een reactie