Broekhuis Volkswagen Alkmaar foto

Broekhuis Volkswagen Alkmaar ⭐⭐⭐⭐

Wij tonen u alle informatie over deze auto reparatiewerkplaats:

Hoe neem ik contact op met Broekhuis Volkswagen Alkmaar

 

Openingsuren Broekhuis Volkswagen Alkmaar

maandag 08:00 tot 18:00
dinsdag tot 18:00
woensdag 08:00 tot 18:00
donderdag 08:00 tot 18:00
vrijdag 08:00 tot 18:00
zaterdag 09:00 tot 17:00
zondag Gesloten

 

☎ BEL ONS

Hoe kom je bij Broekhuis Volkswagen Alkmaar?

Adres
Smaragdweg 14C, 1812 RJ Alkmaar, Nederland

 

Reviews over Broekhuis Volkswagen Alkmaar

4,2
Gemiddelde waardering met 393 beoordelingen

 

Rem(3 out of 5 stars (3 / 5))
Ik was opzoek naar een nieuwe transporter 6.1 en wilde een proefrit maken. Ik vertelde dat ik waarschijnlijk een dubbele cabine bulli wilde, dus wilde wel in een luxe exemplaar een proefrit maken. Dat zou hij regelen. Zaterdag aangekomen kreeg ik een proefrit in de simpelste uitvoering zonder dubbele cabine. Oude koffiebekers erin en lampje brande dat er getankt moest worden. Na 3 kilometer had ik het wel gezien, dit gaat het niet worden. Nu bij Pon dealer een jong gebrruikte transporter aangeschaft maar wel voor onderhoud naar Broekhuis. Onderhoud wordt zoals altijd netjes gedaan.

Edit: n.a.v. deze post contact gehad met Broekhuis. Deze verkoper is niet meer werkzaam bij Broekhuis en is excuses aangeboden en geaccepteerd.

Roger(5 out of 5 stars (5 / 5))
Prachtige Caddy Cargo mogen ophalen met dank aan Middelbeek lease

Ruben(1 out of 5 stars (1 / 5))
Totaal geen interesse in de klant. 2 dames achter de balie heten je niet eens welkom of begroeten je. Verkoper heeft meer aandacht voor privegesprekken op zijn telefoon. Pas bij het verlaten van de showroom komt er ineens iemand achter me aan. 2e keer dat dit gebeurt. Ik kom er nooit meer.

O(1 out of 5 stars (1 / 5))
Op 6 oktober 2020 ben ik langs gekomen bij Broekhuis Alkmaar om mijn koplamp in te “leren”.

Tijdens het maken van een afspraak heb ik verteld dat ik een 2e hands koplamp en module (regelapparaat) heb gekocht; ik vroeg op dat moment of zij mijn koplamp konden in leren, omdat het buitenste lampje niet brandde.

Meneer zegt tegen mij: Geen probleem dat kunnen wij in leren.

Heb ik 45 min gewacht komt meneer naar me toe en zegt: “Helaas meneer ik heb hem in geleerd, maar hij doet het nog steeds niet. Ik adviseur u om de koplamp terug te sturen van waar u hem heeft gekocht of een nieuwe bij ons te kopen voor € 1.700,-.”.

Heb op die dag netjes € 52,- afgerekend voor een service die NIET geleverd is.

Ik ben op 27 oktober (zij hadden alleen die dag tijd voor mij) naar CarTronic gegaan in Rijswijk en die hebben het in letterlijk 5 min in geleerd. Dus ik kom naar Broekhuis Alkmaar om mijn geld terug te vragen en meneer bij de balie zegt: “Nee. U krijgt uw geld niet terug”.

Een kleine discussie gehad van ca. 10 minuten en meneer zegt nog steeds koppig nee.

Dus met andere woorden… Ik raad deze prutsers niet aan. Hebben geen kennis van hun eigen auto’s en hebben een klant verloren. Ik kom hier nooit meer!

Elmo(5 out of 5 stars (5 / 5))
Mooie showroom en bij binnenkomst werd ik netjes begroet.
Aangekomen bij de servicebalie werd ik direct geholpen en was ik snel weer op weg.

Fijne garage

joopjoanna(1 out of 5 stars (1 / 5))
Mijn vrouw geld gereserveerd en had speciaal een afspraak gemaakt voor een proefrit in Audi etron GT . Zegt die knuppel in de showroom mevrouw dat is een sportwagen en is nu bij een klant. Toen ik de actieradius vergeleek met een Tesla mocht dat niet ik moest hem vergelijken met Mercedes . Wat een sukkels. Ze geloven nog steeds dat klanten blij zijn met hun. Veel succes

Bernardus(5 out of 5 stars (5 / 5))
Er wordt goed gecommuniceerd , alle vragen worden beantwoord en de monteur heeft goed zijn best gedaan om de auto dezelfde dag nog klaar te krijgen.

Patrick(2 out of 5 stars (2 / 5))
Weinig service, geen interesse vanuit de kant van de verkoper

Anita(5 out of 5 stars (5 / 5))
Aardig en vakkundig personeel

Cas(5 out of 5 stars (5 / 5))
Had een klein onderdeel nodig voor een hele oude auto. Werd geholpen door Nebosja van het magazijn. Konden in eerste instantie de juiste versnellingsbak niet vinden waarin het onderdeel zit. Nadat ik een paar foto’s en tekeningen had gestuurd kreeg ik keurig te horen wat ik moest bestellen. En de lekkage is opgelost dankzij de welwillendheid van deze medewerker. Dit zijn de details en service die belangrijk zijn. Had eerst met A-Point Amsterdam gebeld en daar een nog een uitstekend voorbeeld gekregen hoe het niet moet. Nog hartelijk dank.

guus(5 out of 5 stars (5 / 5))
De geest van Martin Schilder heerst er nog steeds; uitstekend geholpen. Onderhoud keurig ruim op tijd uitgeverij. Was sneller dan verwacht.

Faris(2 out of 5 stars (2 / 5))
Helaas, nadat Martin Schilder Broekhuis werd, verslechterde de service aanzienlijk.

Ik ging voor een standaard (Longlife) onderhoud met mijn Golf 7.5 GTI (2017 BJ) en om 4 nieuwe banden te plaatsen.
Nadat ik mijn auto daar had achtergelaten, krijg ik 1 uur later een telefoontje van Broekhuis met de mededeling dat ze niet kunnen garanderen dat ik mijn banden vervang zonder mogelijke schade.
Hoe kan dat zijn toen ik zei? Dat zijn maar 18 inch wielen. Ze antwoordden dat de wielen niet origineel zijn, hoewel ze 100% origineel zijn. (18 inch Seville wielen met de rode lijn). De auto kwam met die wielen en ze zijn heel gewoon op 7.5 GTI. Ik vraag me af hoeveel ze weten over de auto’s die ze verkopen en onderhouden.

Toen ik mijn auto ophaalde, merkte ik dat ze de servicegegevens in mijn serviceboekje niet hadden ingevuld en ook geen stempel hadden gekregen. Dit is een must bij elke officiële dealer.

Ik heb ook gevraagd om mijn auto te laten wassen en je kunt raden … ze hebben het niet gedaan. Veel dank aan de verkoopster die het hen onmiddellijk heeft laten doen.
Al met al was ik erg teleurgesteld in hun service, zodat ze een 2/5 krijgen.

Faris

Milco(5 out of 5 stars (5 / 5))
Aardige mensen en mooie showroom. Goed geholpen.

Sebastiaan(1 out of 5 stars (1 / 5))
Geen medewerker live te spreken als er onderdelen nodig zijn. De service wordt er niet beter op.
Enkel bellen of mailen voor onderdelen.

Jeff(1 out of 5 stars (1 / 5))
Kwam voor een setje ruitenwissers die waren zo astronomisch duur dat ik ze maar niet mee genomen heb. Even 5 minuten doorgereden naar Carglass aldaar Bosch wissers betere kwaliteit dan het B-merk wissers en ook nog er op gezet voor een aanvaardbaar bedrag.
Was voorlopig mijn laatste bezoek aan Broekhuis.

Nu een paar weken later toch weer langs bij Broekhuis in verband met het bekijken van een eventuele nieuwe lease wagen. Was bij de Skoda om een Scala te bekijken en te laten berekenen.
Wat een verschil met de arrogante verkopers aan de Audi en VW kant.
Vriendelijke jongen die mij netjes hielp en te woord stond.
Maar nog niets besloten of ik wel of niet ga leasen of kopen. Als het kopen wordt dan in ieder geval niet bij Broekhuis. En dat ligt niet aan de verkoper bij de Skoda.

The(5 out of 5 stars (5 / 5))
Mijn VW is al jaren in onderhoud bij deze |VW garage en ik vind hun service zeer goed.
Ik kwam er achter dat mijn kentekenplaat voor los zat. Heb er hem er toen uit voorzorg maar afgehaald. Ik kon zonder afspraak binnenlopen en iemand van de service afdeling (geen monteur) heeft ter plekke direct de oude houder vervangen en de kentekenplaat weer netjes gemonteerd. Zonder enige kosten! Lof voor deze goede en snelle zorg!

tamy858(1 out of 5 stars (1 / 5))
Onvriendelijk personeel.
Bij binnenkomst keken ze de andere kant op.
Geen goedemorgen of goedemiddag.
Autodealer gaat achter de PC zitten terwijl je sta of zit te wachten alsof je een stuk vuil bent.
We twijfelden tussen een Skoda of Peugeot.
Je kan raden wat het is geworden.
We hebben gekozen voor de Peugeot de Skoda autodealers Broekhuis te Alkmaaar hadden geen fatsoen.

Tom(3 out of 5 stars (3 / 5))
Prima service – alleen jammer dat een leenauto steeds zo`n mini ding is – en dit pas na 5 jaar verteld word dat dit standaard is – terwijl ik steeds vroeg om iets gelijkwaardigs. Voor mij een reden om van Skoda af te stappen, en een andere dealer te zoeken.

Augusta(1 out of 5 stars (1 / 5))
Heel slechte communicatie! Ik ben nooit bij deze garage geweest, maar krijg steeds appjes en voicemailberichten over een auto (die niet de mijne is). Ik heb al meerdere keren gevraagd of ik uit het systeem gehaald kan worden. Dat wordt me steeds beloofd, maar ik krijg toch steeds weer berichtjes. Heel vervelend!

Jeffrey(1 out of 5 stars (1 / 5))
Heb mijn VW caddy bedrijfsmatig aangekocht.
Verstuiver is kapot gegaan op dezelfde dag dat ik een grote beurt APK heb gehad.

2 jaar garantie was afgesproken helaas niet contractueel terug te vinden, desbetreffende verkoper is op vakantie en dus gaan ze hem onder geen enkele omstandigheden onder garantie repareren.
Enige wat ze wouden doen is de verstuiver met inkoopwaarde te verkopen aan mij.. dat zet geen zode aan de dijk.

Tevens hebben ze de afspraken omtrent het bergen vd auto ook niet nagekomen waardoor ik heel veel tijd kwijt ben ben zelf zzper en loop hierdoor ook nog eens geld mis. Waardeloze communicatie met hun berging.
Ga die kant op 40 min rijden krijg ik 5 min van te voren een telefoon met de vraag waar me auto staat.
Dus uit tijd besparing maar naar Amsterdam gereden voor de leen auto en de afspraak mijn auto af te leveren bij broekhuis Alkmaar tevens is dat niet gebeurt mag me auto zelf gaan halen in koog aan de zaan alle kosten die daarbij komen kijken allemaal voor mijn rekening.

Wat een verschrikkelijk amateuristisch bedrijf en zeer klant onvriendelijk.

Mij zijn ze voorgoed kwijt als klant.

Martin(3 out of 5 stars (3 / 5))
Onderdelen waren vlot binnen. Netjes geholpen. Klein extra onderstel nodig, klein stukje slang voor ruitensproeier. Dit mocht wel 41ex kosten. Niet meegenomen. Een op het eerste gezicht goede ervaring maar met een nare smaak vertrokken.

Valentijn(1 out of 5 stars (1 / 5))
Wat een slecht bedrijf dit.
Eerst bel ik ze al vijf keer in de voorafgaande drie weken om te zorgen dat ze de juiste spullen in huis hebben om mijn remschijven te vervangen.
Keer op keer wordt je afgescheept met we weten wat we doen en ja je verhaal van ik heb een performance pack weten we nu inmiddels wel. Nee je hoeft niet langs te komen om te vergelijken want wij hebben de juiste spullen. Etc etc etc
Dan breng je je auto . Wordt je na twee uur terug gebeld we hebben ze toch niet en gaat minimaal een week duren. Dus mijn auto gelijk eeer opgehaald Hebben ze mijn auto door een wasstraat gehaald (wat ik dus nooit doe maar altijd met de hand laat doen ) velgen beschadig en vinden het dan gek dat je dan boos wordt.
Dus je brengt hem voor nieuwe remschijven krijgt hem terug met nog steeds kromme schijven en beschadigde velgen. Maar ja hij is wel gewassen. Is dan het antwoord op de velg beschadiging.

Dus als het niet hoeft en je waarde hecht aan je auto . Niet hier heen gaan.

Wouter(5 out of 5 stars (5 / 5))
Excellente service, vriendelijk personeel, wij komen er al meer dan 16 jaar met plezier.

Roelof(1 out of 5 stars (1 / 5))
Vandaag naar de garage op afspraak om een rooster rond de mistlamp te laten vervangen. Dat rooster was was speciaal besteld en de plaatsing zou ongeveer 10 min duren. Om een lang verhaal kort te maken, na 50 min! was mijn geduld op en toen bleek dat de monteur het rooster nog steeds niet gevonden had. Ik ben toen maar onverrichter zake weer vertrokken. Wat een onprofessioneel bedrijf met slechte service. En dat na een onderhoudsbeurt van bijna 1700 euro!

T.J. Kerssens (4 out of 5 stars (4 / 5))
Al flink wat jaren klant en daardoor de gebruiksaanwijzing voor Martin Schilder medewerkers redelijk onder de knie. Blijft mij alleen wel verbazen dat je eerst de deur plat moet lopen en zelf aangeven dat je wat wilt voordat de echte klantgerichtheid boven komt en de wil om je te helpen/je wat willen verkopen.

Als dat eenmaal is gelukt en je een vast aanspreekpunt heb voor service is het een prima en zeer prettig bedrijf.

Simone(4 out of 5 stars (4 / 5))
Bij VW erg onprofessioneel geholpen, de jongen was net begonnen misschien dat dat het was. Hij kon niet goed duidelijk uitleg geven op mijn vragen. Later bij Skoda naar binnen gelopen. Daar super goed geholpen. Erg klantvriendelijk en duidelijke uitleg. Bedankt Thijs

Ray(4 out of 5 stars (4 / 5))
Tijdens een ritje van den Haag naar Alkmaar raakte de batterij van mijn autosleutel leeg. Hierdoor kon die auto niet starten. Ondanks dat de werkplaats al gesloten was heeft een verkoper mij goed kunnen helpen. Ik kon hierdoor gelukkig weer naar huis. Bedankt!

The(5 out of 5 stars (5 / 5))
Fijne dealer, super geholpen door Ruby bij het uitkiezen van een nieuwe compacte auto.
Keuze gemaakt voor de citigo van skoda en geen seconde spijt! Heerlijke auto en snel geleverd.
De heerlijke taart was de spreekwoordelijke kers op de taart bij de aflevering!

tommymeer(1 out of 5 stars (1 / 5))
Helaas een zeer slechte ervaring hier. Wij hadden een afspraak gemaakt voor een proefrit in de Volkswagen UP. Verkoper was er niet en de rest van het personeel leek ons eigenlijk niet te willen helpen. Uiteindelijk een verkoper gevonden die ons dan de auto liet zien maar heel weinig intresse toonden in onze wensen. In het CRM systeem konden wij zien dat wij blijkaar stonden op een “lage slagingskans” . Geen idee waarom maar er werd bijzonder weinig energie in ons gestoken. Zij willen ons blijkaar niet als klant. Heel jammer. Wij zoeken onze eerste instap auto. Misschien verdien je niet direct veel aan ons maar wij hadden de rest van ons leven volkswagen rijder kunnen zijn..

N(3 out of 5 stars (3 / 5))
Hondsbrutale vrouw aan de telefoon-

Edit. Bedrijf heeft snel gereageerd op mijn review.

Leer a.u.b. de manier waarop je klanten moet behandelen via de telefoon, gedraag je niet zo slecht als een kind terwijl je….

Review van 1 naar 3 sterren.

André(5 out of 5 stars (5 / 5))
Fijn geholpen door de verkoper bij het uitzoeken van een nieuwe auto.

B(5 out of 5 stars (5 / 5))
Ik heb mijn auto gekocht en nu in onderhoud bij Broekhuis Alkmaar. Dit bevalt mij prima. Goede service en erg klant gericht. Ze proberen je geen poot uit te draaien zoals ik bij andere garages gewend ben. Ga zo door.

Marcus(2 out of 5 stars (2 / 5))
Vriendelijk geholpen eerste keer, alleen afgelopen keer was mijn afspraak voor een grote beurt zomaar geannuleerd (?) Terwijl ik daar een dag voor had vrij genomen… Kon ook niet meer terecht. Tsjah…

Rob(5 out of 5 stars (5 / 5))
Wij zijn onlangs door een medewerker van deze Martin Schilder geholpen met het uitkiezen van een lease Škoda. De manier waarop wij zijn behandeld is met een uitmuntend te omschrijven. De medewerker nam alle tijd om ons alles uit te leggen over private lease en over de verschillende Škoda’s. De afhandeling en de communicatie verliep uitstekend. We zijn heel blij met onze nieuwe aanwinst en danken deze medewerker dan ook hartelijk voor deze ervaring.

Sevcan(5 out of 5 stars (5 / 5))
We kwamen langs om te vragen voor een lease auto. De verkoper heeft ons advies gegeven waar wij heel veel aan hebben en ook contactpersonen gegeven. Dankzij de medewerker kunnen wij een auto huren wat eerst niet mogelijk was. Heel erg bedankt.

Rob(5 out of 5 stars (5 / 5))
Zeer tevreden over Martin Schilder. Geen opdringerige verkooppraatjes, maar vriendelijke en deskundige verkopers die de tijd voor je nemen en goed luisteren naar je wensen.
Goede wijn behoeft geen krans, maar het mag gezegd worden dat dit een uitstekend bedrijf is!

Nicole(5 out of 5 stars (5 / 5))
Wij rijden zowel Audi als VW, en aan alle kanten klopt het hele verhaal. Er wordt keurig gebeld tijdens een beurtje, over eventuele onverwachte kosten, en zelfs bij een nieuwe auto, werd er tijdig gebeld, dat deze uit de garantie loopt, dus mocht er onverhoopt nog iets zijn, dan wilde ze dat direct oplossen. Onze ervaring is tot op heden super.

Paul(5 out of 5 stars (5 / 5))
Audi Service hier is geweldig zelfs voor oudere modellen (2006 A4) wordt geen uitzondering gemaakt, personeel is meestal ook bereid net dat extra stapje te nemen om mensen te helpen.

Anneke(5 out of 5 stars (5 / 5))
Bij u net zo tevreden als in functie en vrijetijds besteding

Leonard(5 out of 5 stars (5 / 5))
Goede uitvoering van onderhouds- en reparatiebeurt van mijn Skoda Octavia Combi. Prima communicatie over voortgang en eventuele extra kosten met bespreken van mogelijkheden. Denken mee met beperken van de kosten. Leenfiets (gratis) of leenauto wordt altijd aangeboden. Heel tevreden.

Huy(1 out of 5 stars (1 / 5))
Vorig jaar op zoek naar een privéauto, werd niet geholpen en serieus genomen. Uiteindelijk beland in Amsterdam waar ik meer dan welkom was en uiteraard gekocht.

Vandaag wezen kijken voor een E-golf, was niet aanwezig in de showroom en werd naar Haarlem gestuurd. Uiteindelijk maar ook alles in Amsterdam geregeld.

Ron(5 out of 5 stars (5 / 5))
Zeer goed geholpen vriendelijk personeel voelde me echt gewaardeerd als klant . Prima service top kan de garage bij iedereen aanbevelen.

Silvia(5 out of 5 stars (5 / 5))
Vriendelijk personeel. Maken snel tijd voor je. Ruimte met stoelen als je moet wachten.

Peter-Paul Stradmeijer (Eigenaar YachtcleanerY) (5 out of 5 stars (5 / 5))
Prima geholpen!

Jeroen(5 out of 5 stars (5 / 5))
Aanvraag gedaan om een proefrit te maken in een speciaal model.
Perfect geregeld en zeer kundige verkoper, echte aanrader.
Wordt veel moeite gedaan om de klant en goed gevoel te geven.

Ga zo door mannen.

Herman(5 out of 5 stars (5 / 5))
Prima Service. Klaar terwijl ik wacht kentekenplaat gemonteerd. “Goede reis meneer, geen kosten, Audi Service” Top

Douglas(1 out of 5 stars (1 / 5))
Zeer slechte telefoniste Brechje om je te schamen!! Zal dit bedrijf nooit meer contacteren bah wat een vervelend mens. Laat je niet uitpraten en is zeer wantrouwig misschien moet je dat niet doen en gewoon netjes je werk doen dan kom je veel verder dan rare aannames te doen en vooral niet oplossend zijn!!! Succes raar mens.

Bernard(3 out of 5 stars (3 / 5))
Ook eenvoudig onderhoud is stevig aan de prijs

GRP(4 out of 5 stars (4 / 5))
Prima Audi dealer. Bestelde onderdelen zijn 1 dag later binnen. Vriendelijke mensen. Niks op aan te merken.

Jeroen(5 out of 5 stars (5 / 5))
Fijne dealer die met je meedenkt en met oplossingen komt!

jeroen(5 out of 5 stars (5 / 5))
Prettige en vriendelijke afhandeling ik kwam pardoes binnenvallen…en er werd na mijn uitleg meteen doorgepakt ! Mijn complimenten ik ben aangenaam verrast

Jacques(4 out of 5 stars (4 / 5))
Meestal goed – soms minder – vaak duur.

Jeroen(5 out of 5 stars (5 / 5))
Erg prettig geholpen rondom groot onderhoud. Driekwart dag prima op de locatie kunnen werken door goede wifi en beschikbare koffie.

RIA(5 out of 5 stars (5 / 5))
Fantastisch geholpen aardige mannen klant vriendelijk super top.garage.

Lisanne(5 out of 5 stars (5 / 5))
Super goede service, het personeel is erg behulpzaam, ook na de aankoop. Super blij dat ik mn auto bij Martin Schilder gekocht heb.

Maestro(5 out of 5 stars (5 / 5))
Goed geholpen, fijne proefrit, communicatie verliep prettig en verkoper was vriendelijk.

Teus(3 out of 5 stars (3 / 5))
Werd gebeld met de vraag of ze mijn auto konden komen de uitslag was rondom zeer teleurstellend. Het is weer een manier om auto’s te kunnen verkopen ….jammer ..heel jammer

Thijs(2 out of 5 stars (2 / 5))
Sinds het geen Martin schilder meer is is de service niet beter en goedkoper geworden. Mede i.v.m. de sluiting van de locatie in Bergen NH.

Peter(2 out of 5 stars (2 / 5))
Ik vond het wat rommelig in de showroom. Helaas ook geen folders meer te krijgen, die moet je maar downloaden zeggen ze dan.

fred(3 out of 5 stars (3 / 5))
Gewoon een garage waar ze auto’s maken en verkopen

Erick(1 out of 5 stars (1 / 5))
Slecht service ik wou een lease afsluiten maar geen goede ervaring na 10.minuten ging ik weg

erwin(5 out of 5 stars (5 / 5))
Vandaag leuke introductie van de Skoda scala gehad met heerlijke koffie en lekkere taarten. Een leuke presentatie en dito proefrit.

Samyra(2 out of 5 stars (2 / 5))
Te groot bedrijf. Slechte communicatie, weinig interesse in hun klanten.Ondanks duidelijke afspraak niet de proefritten kunnen maken die we afgesproken hadden.

J.P.M. van Beelen (4 out of 5 stars (4 / 5))
Gewoon een Volkswagen dealer, nu afwachten of ze de zelfde service kunnen behouden die bij de oorspronkelijke dealer Martin Schilder te verwachten was.

Jeff(1 out of 5 stars (1 / 5))
slechte service. weten niet veel van hun product. enquête feedback doen ze niets mee. slechte customer care

Arnold(5 out of 5 stars (5 / 5))
Zeer vriendelijk geholpen door een leuke verkoper ( Remco ) meedenken bij budget en geen gepush!

Paul(1 out of 5 stars (1 / 5))
Het lijkt erop dat zij niet iets geleerd hebben. Super arrogant en mediocre producten

Marc(5 out of 5 stars (5 / 5))
Gisteren Caddy opgehaald, zoals altijd alles tot in de puntjes verzorgd door Frans Groenland. Lekkere koffie.

Frans(5 out of 5 stars (5 / 5))
Goede service en vriendelijke behandeling. Ondanks pech met de auto alles snel geregeld.

Miranda(4 out of 5 stars (4 / 5))
Tot nu toe altijd prima geholpen bij Broekhuis (voorheen Martin Schilder) met mijn private lease auto.

Kees(5 out of 5 stars (5 / 5))
Zoals gewoonlijk correcte afspraken ,afhandeling en aandacht voor de klant

fransje(4 out of 5 stars (4 / 5))
Prima dealer.
Vlot en vriendelijk en altijd tijd voor je hebben.

Paul(5 out of 5 stars (5 / 5))
Service beurt APK . Kosten teruggekoppeld voor reperatie, dus je weet wat je kan verwachten.

Rita(4 out of 5 stars (4 / 5))
Mooie bedrijven. We liepen er door heen met de 4daagse in Alkmaar. Was heel leuk aan het einde een ijsje.

René(3 out of 5 stars (3 / 5))
Auto opgehaald voor een maatje, heerlijke koffie…. Maar Seat is gewoon niet mijn voorkeur.

Greetje(4 out of 5 stars (4 / 5))
Prima garage voor onderhoud en nieuwkoop en private lease. Vriendelijke mensen die aandacht hebben voor je.

Simon(5 out of 5 stars (5 / 5))
Als Skoda rijder een gratis gesloten aanhanger geleend. Dat is nog eens service! !

Peter(4 out of 5 stars (4 / 5))
Klein onderdeel nodig gehad voor Skoda en prima bestelservice geleverd

Niels(5 out of 5 stars (5 / 5))
Aardig personeel die goed uitleg kunnen geven

Corie(1 out of 5 stars (1 / 5))
Veel medewerkers liepen rond maar niemand heeft het behoefte om een klant te helpen.

Nathalie(5 out of 5 stars (5 / 5))
Vriendelijk en behulpzaam personeel. Fijne contacten en goede service. Een aanrader.

Erik(4 out of 5 stars (4 / 5))
Hele goede service, goede communicatie, mooie showroom, vakkundig, vriendelijk personeel,

Marjan(5 out of 5 stars (5 / 5))
We zijn heel blij met onze t-roc.
Super geadviseerd door Hugo en Peter.

madelon(3 out of 5 stars (3 / 5))
Mooie autozaak met vriendelijk personeel en veel verstand van auto’s.

Doeko(5 out of 5 stars (5 / 5))
Het kost wat, maar dan heb je ook wat! Prima service en afhandeling.

p.m. pommer (5 out of 5 stars (5 / 5))
Super service, aardige verkopers

Gerard(5 out of 5 stars (5 / 5))
Juiste info over onderhoud en prijzen. Vriendelijk personeel, die voor je klaarstaat.

M5pooltje(5 out of 5 stars (5 / 5))
Zeer mooie showroom met vakbekwaam personeel. Duidelijke prijzen en goede service.

Teake(5 out of 5 stars (5 / 5))
Onderdeel nodig ben was op voorraad

Marjolein(5 out of 5 stars (5 / 5))
Super personeel, geen vraag was lastig! Aanrader

Steven(5 out of 5 stars (5 / 5))
Leuke karretjes

Brigitte(1 out of 5 stars (1 / 5))
Voelde me niet welkom, heel lang gewacht er kwam niemand

Vincent(5 out of 5 stars (5 / 5))
Langs gereden vanwege een losse bodemplaat. Dit werd meteen opgelost! Prima service.

Jan(5 out of 5 stars (5 / 5))
Vriendelijke – en zeer professionele medewerkers, die geweldige service verlenen.

niko(5 out of 5 stars (5 / 5))
Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, Martin Schilder blijft toch echt een begrip in regio Alkmaar!

Henk(5 out of 5 stars (5 / 5))
Goede service en klant vriendelijk!!!!

Roy(5 out of 5 stars (5 / 5))
Goede en snelle service! Erg vriendelijk personeel.

Chris(5 out of 5 stars (5 / 5))
Service is top. Deze zaak geeft vertrouwen aan de autohandel.

G.B. Gonzalez (5 out of 5 stars (5 / 5))
Super goed geholpen ik ben mega zeer tevreden

willem(5 out of 5 stars (5 / 5))
Fantastische service,kundig en beleefd personeel!

☎ BEL ONS

Broekhuis Volkswagen Alkmaar foto

Vind andere autoherstelbedrijven in uw omgeving?

Hieronder vindt u andere autoherstelbedrijven in Alkmaar:

Reacties

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *