Wij tonen u alle informatie over deze auto reparatiewerkplaats:
Hoe neem ik contact op met Van Mossel OPC Opel Tilburg
- Phone: +31 13 205 5559
- Web: vanmossel.nl
Openingsuren Van Mossel OPC Opel Tilburg
maandag | 08:00 tot 18:00 |
dinsdag | tot 18:00 |
woensdag | 08:00 tot 18:00 |
donderdag | 08:00 tot 20:00 |
vrijdag | 08:00 tot 18:00 |
zaterdag | 09:00 tot 17:00 |
zondag | Gesloten |
Hoe kom je bij Van Mossel OPC Opel Tilburg?
Reviews over Van Mossel OPC Opel Tilburg
I. K ( (5 / 5))
Erg mooie zaak.
Goede communicatie.
Snelle service.
En als je de showroom binnenloopt ziet het er wel zo netjes mooi en chic uit dat je denkt hier ga ik wel heel veel betalen.
En dat viel dan weer mee.
We hadden zeker niet het gevoel later meer uitgehaald werd dan nodig bij de keuring.
Danny( (5 / 5))
Kwam hier voor reparatie. Prima gedaan, duurde een dag langer dan verwacht, maar daar hebben ze netjes over gebeld en boden gratis vervangend vervoer aan. Toen ik mijn auto weer op kwam halen was hij netjes gewassen en gestofzuigd. Erg fijn.
Mieke( (4 / 5))
Netjes geholpen door de monteur.kreeg mijn auto gewassen terug.
Jerry( (5 / 5))
Aardige verkoper. We kregen koffie met gebak. Ik heb de auto die ik op internet had gezien gekocht.
Cees( (4 / 5))
Mooi “karretje” niet alleen voor dames maar zeker ook voor heren!
Wat een “dondersteen” geweldig wat een uitstraling niet alleen van buiten
maar ook zeker van binnen .Aanrader een proefrit mee maken!
Mark( (1 / 5))
Oplichters eerste klas! Voeren reparatie uit waarbij ze zeggen dat je probleem opgelost is maar er is niets opgelost en vervolgens zijn ze niet meer thuis …. werkplaatstarief van 115 euro is al helemaal belachelijk. Ik kom er iig nooit meer!
Leo( (5 / 5))
Erg nette service en men komt de afspraken na! Personeel erg vriendelijk en doet zijn best om je te helpen
Dominika( (1 / 5))
Heel slechte ervaring met dit autogarage. Ik zou teruggebeld worden
maar dat is nooit gebeurd. Ik heb zelf vijf keer gebeld en iedere keer werd
beloofd dat ze terugbellen. Ze geven niets om klanten.
Leon( (1 / 5))
Slechte service, je wordt niet geïnformeerd over de voortgang van de reparatie! Mijn wagen staat inmiddels 2,5 week binnen en er gebeurt helemaal niets mee. Afspraken worden niet nagekomen, er wordt beloofd dat er wordt teruggebeld maar dit gebeurt niet. Een benodigd onderdeel staat al een week in nabestelling. Als klant wordt je hier niet serieus genomen en dat vind ik een kwalijke slechte zaak en geen service!
memet( (1 / 5))
Ik ben vier weken bezig geweest om een code van een Chevrolet Aveo CD-speler te krijgen.
Eerst werd er beloofd dat de code binnen 2 dagen geleverd zou worden.
Na 2 dagen geen reactie dus weer langs gegaan. “We bellen U morgen op”, maar de volgende dag weer niet terug gebeld.
Dit is zo 4 weken doorgegaan. 4 keer langs geweest en 10 keer gebeld, met als smoesje dat het druk was.
De 2 medewerkers aan de balie hebben uiteindelijk het probleem niet kunnen oplossen en waren nog onbeschoft ook.
Ik ben zeer teleurgesteld dat ik telkens geen reactie kreeg en iedere keer er zelf achteraan moest gaan.
Ik zou in mijn bedrijf niet zulke mensen laten werken. Klanten aan het lijntje houden, niet communiceren en niet met een oplossing komen.
Uiteindelijk ben ik naar een andere garage geweest en toen was het meteen opgelost.
Jammer dat ik ook nog 1 ster moet geven omdat ik anders deze review niet kan plaatsen. Nooit meer naar deze Opel garage.
BBS( (1 / 5))
Geniaal bedrijf. Onverwachts tijdens je werkzaamheden is de koppelings cilinder kapot.ineens de mat bij het pedaal onder de olie Hup bus naar de garage gebracht na 3 uur wachten een ruilbus aangeboden gekregen.
Jammer dat die bus 3 storingen aangaf maar goed we kunnen op pad.
Zelfde dag telefoon krijgen dat de lekkende cilinder vervangen is en ik m op kon halen.
Diezelfde avond van Tilburg naar Weert heel de bestuurdersmat vol olie uit de cilinder. Een grote bende.
Ga naar de opel garage in de buurt en daar krijg ik even vrolijk te horen dat er alleen remolie is bijgevuld en niks vervangen is.
Maar er wel even een rekening is ingediend??
Dat je het als bedrijf druk hebt kan ik 100% begrijpen in de vakantie, maar stuur geen voertuigen terug de weg op als ze niet eens fatsoenlijk gemaakt zijn!!
Marcel( (5 / 5))
Super, vriendelijk, snel en vakkundig geholpen.
Koen( (5 / 5))
Vanuit het werk een auto via van Mossel ontvangen. We werden netjes opgehaald met een elektrische auto en naar van Mossel gereden. Hierna kregen we een introductie over de desbetreffende auto en werd hij voorgereden. Echt een top service! Bedankt!
Arie( (1 / 5))
Eigenlijk niet zo leuk. Je wordt met een kapotte koppeling naar huis gestuurd met de opmerking dat je nog 10.000 km maar voor het zelfde geld ook maar 100 km kunt rijden. Verder maakt de man van de balie al 4x de opmerking dat het flink in de papieren kan lopen. De auto is bij jullie in onderhoud en zoals je kunt zien is de rekening altijd keurig betaald. Dus ook met deze zal het goed komen. Maar 11 maart vind ik nogal lang om als Russische roulette door te rijden.
Wouter( (5 / 5))
Ondanks grote drukte heel snel geholpen, bedankt!
aad( (4 / 5))
Vandaag langs geweest werdt goed geholpen jammer dat we er niet uitkwamen vond voor een tweedehands auto 700 euro afleverings kosten erg veel en te weinig inruil voor me auto bij andere opel dealer was het toch meer
Als ze een beter bod doen kom ik terug
Stephan( (1 / 5))
Probeer een afspraak te maken voor volgende week, wordt direct benoemd dat ik niet langs kan komen, agenda’s helemaal vol, wat een stress. Ik wil niet vandaag langs komen… maar volgende week. Ook te moeilijk.
Hier snappen ze het niet.
Nelly( (1 / 5))
Woensdag auto binnen gebracht, zou horen wat er aan de hand was (lekte bij benzinetank). Woensdagavond nog niets gehoord, dus langs gegaan. Euvel bekend, kosten nog niet. Volgende dag wel, mogelijk vrijdagavond klaar. Stilte. Maandagavond, dus na 5 werkdagen, zelf langs gegaan, bleek dat ie zaterdag al klaar was. O ja, vergeten te bellen …..
Telefoniste weet niets, verbindt niet door, en de rest communiceert niet. Eindeloos wachten, niets aangeboden gekregen en volle mep betalen.
Tom( (3 / 5))
Onderhoudsbeurt is vrij duur, maar kwam er voor een gratis zomercheck
Joost( (5 / 5))
Erg goed geholpen door Hakan, hij heeft ons eerlijk advies gegeven en heeft de tijd genomen om ons te helpen een goede keuze te maken. Wij zijn blij met onze aankoop!
Jordi( (1 / 5))
Vooral de afdeling Krediet en Acceptatie van Van Mossel wil ik via deze weg nadrukkelijk vragen te stoppen te discrimineren! Als ondernemer word je niet serieus genomen en de papierwinkel die je aan moet leveren is nog erger dan voor een hypotheek! Jullie kunnen beter direct aangeven dat ondernemers geen kans maken bij Private Lease, scheelt ons beide een hoop tijd, geld en energie.
Voor mij geen auto meer via Van Mossel Groep.
Arjan( (1 / 5))
Hallo ik ben teleurgesteld in de opel garage in Tilburg,
Ik had maandag een afspraak gemaakt voor een onderhoudsbeurt voor donderdagmorgen, bellen ze mij woensdagmiddag een paar uur van te voren op dat ze vol zitten
En de afspraak niet door kon gaan echt schandalig
En wat krijg ik te horen dat ze achter lopen dus bij deze absoluut niet klant vriendelijk jammer
Cees( (4 / 5))
Wel info gevraagd mbt mijn lease auto edoch nog steeds geen antwoord ontvangen.ben benieuwd of ze dit dan ook lezen.❗©️
Kaas-Kop ( (1 / 5))
Zeer slechte service, LET OP: ze rekenen onnodige bedragen, geven geen opties voor goedkopere alternatieven, ze zoeken kleine foutjes en vervangen de grootste onderdelen. Balie medewerker (hans) heeft een oud vrouwtje in tranen de deur uitgestuurd.
justdavy1( (1 / 5))
Vervelende parkeerplaats waar geen plek was te vinden en na een test rit te hebben gehad vroeg ik waarde van mijn auto en meneer bood 12000 terwijl mijn eigen dealer 15.000 bied en de Nissan richting de 16.000!!
Hoezo beledigen en oplichten!!
Lars( (5 / 5))
Heel erg goed geholpen door Hakan aan een (bijna) nieuwe Opel Astra 1.4 Turbo! Ontzettend fijne auto en rijd als een trein (maar dan sneller) 🙂 Hakan nam de tijd voor ons en op vragen via de mail tijdens de koop maar ook achteraf geeft hij prima antwoord. Top!
Bert( (5 / 5))
Bandenwissel, stond volgens afspraak gewassen en wel weer klaar
Eric( (5 / 5))
Zelf een storing veroorzaakt door een lamp te verwisselen. Gebeld en kon gelijk terecht. Werd gelijk geholpen, motor gereset. En vooral, zonder kosten.
Super netjes. 🙂
Rob( (1 / 5))
Wat een des-illusie. Lampje van de koplamp vervangen: € 32 voor slechts enkele minuten werk. Vroeger betaalde je voor een lampje en werd het gratis vervangen. Nu betaal je hiervoor € 16…. Pure afzetterij… Weet Opel of van Mossel niet meer wat service verlenen is? Gewoon geldwolven
Floris( (3 / 5))
Zijn sterk bezig om zich te verbeteren. Vriendelijkheid kan soms wat verbeteren. Ook vervangend vervoer is niet altijd gelijkwaardig.
Toon( (3 / 5))
Als je komt voor onderdelen mag je meer dan een half uur wachten op het antwoord dat ze niet weten hoe je aan het onderdeel uit je Opel kunt komen. Erg vreemd voor een Opel dealer.
Jennie( (5 / 5))
Nieuwe auto opgehaald en uitstekend begeleid.
Ton( (3 / 5))
Ruim 1200 Eu minder inruil dan ander merk ,ook een van Mossel dealer !!
Véronique( (1 / 5))
Echt ronduit schandalig te woord gestaan. 1 ster is nog teveel.
Kees( (5 / 5))
Geweldig goed geholpen door Kevin bij aankoop van onze Opel Mokka. Top bedrijf en goed personeel.
Marco( (4 / 5))
We zijn goed en netjes ontvangen en goed te woord gestaan
Jochem( (1 / 5))
Slechte dealer. Vooral mensen die daar werken zeer onbeschoft. Ze komen hun afspraken niet na.
Nienke( (1 / 5))
Helaas werd ik niet geholpen met mijn autopech, ook al ben ik vaste klant bij de opel dealer
Toine( (5 / 5))
Zeer goede garage je wordt er goed geholpen en zeer vriendelijk. En de garantie is super.
Jos( (5 / 5))
Zonder afspraak binnengelopen. Meteen aandacht voor het probleem en de auto nagekeken. Erg goed service.
NiKi( (5 / 5))
Vriendelijke service, nemen alle tijd voor je. We kregen zelfs cola IPV koffie
Bert( (1 / 5))
Van klantvriendelijkheid hebben ze hier nog nooit gehoord. Zeer onvriendelijk personeel.
Tom( (3 / 5))
Onderhoudsbeurt vind ik vrij duur
Kristel( (5 / 5))
Goede service, super vriendelijke medewerkers, lekkere gratis worstenbroodjes in wachtruimte…
Maurice( (5 / 5))
Gewoon de beste en vriendelijkste opel centrum van midden Brabant
Johan( (4 / 5))
Ben netjes te woord gestaan en geholpen
Jan( (5 / 5))
Goede ontvangst en een eerlijk verhaal. Meteen een nieuwe Opel Karl gekocht
Cl( (5 / 5))
Het is een gezellig sfeer bij de mossel opelgarage je wordt er goed ontvangen met een kop koffie of een broodje
Henri( (5 / 5))
Heb hier mijn auto gekocht goede service
Leo( (5 / 5))
Direct afspraak kunnen maken , vriendelijke behandeling
Ingrid( (5 / 5))
Zoveel keus in een ieders prijsklassen. Vriendelijk geholpen.
Kurt( (1 / 5))
Komen afspraken vaak niet volledig na
Twan( (4 / 5))
Net een Corsa gekocht. Zeer goed behandeld, Top
B( (5 / 5))
Goede en mooie opel vriendelijk personeel
Jan( (5 / 5))
Als vanouds weer de top service.
Wim( (5 / 5))
Goed geholpen correcte verkoper
Rien( (5 / 5))
Snel en netjes afgehandeld
Marloes( (5 / 5))
Vriendelijk en behulpzaam! Top!
Ad( (5 / 5))
Netjes behandeld
Leny( (5 / 5))
Snel geholpen, geweldige service!
Harrie( (5 / 5))
Auto weer top.
Prima behandeld.
Jeroen( (5 / 5))
Goede service en erg vriendelijk.
Sunny( (3 / 5))
Hallo. Check eve na reparatie.
Gea( (4 / 5))
Goeie dealer maar wel duur
Heidi( (5 / 5))
Top service een echte aanrader
Marcel( (5 / 5))
Hakan in Tilburg is vriendelijk en behulpzaam toppertje……
toine( (3 / 5))
Goed onderhoud
Mieke( (2 / 5))
Geen goede service
thijs( (5 / 5))
Fijne garage ruime parkeergelegenheid
William( (4 / 5))
Weer fijn en vlot geholpen
Simon( (5 / 5))
Netjes geholpen
ton( (5 / 5))
Goede service, afspraak is afspraak
Marita( (5 / 5))
Goede service
Patrick( (4 / 5))
Super advies
Frank( (5 / 5))
Prima geholpen!
Nelleke( (3 / 5))
Helpen prima
Yermolai( (5 / 5))
Snelle en deskundige service
percy( (5 / 5))
Werken
Nick( (4 / 5))
Goede service
Ruben( (5 / 5))
Prettige SFEER, Aardige en attente verkoopverkoopadviseur Kevin.
AD( (1 / 5))
Alleen op afspraak
Assen( (5 / 5))
(Vertaald door Google) Ik ben tot nu toe erg blij met de goede service van de monteurs en de gastvrije houding van het personeel. Hun chocolade smaakt beter dan de chocolade die mijn koffiemachine op mijn werk doet. Ik ben heel blij met deze tak van Opel! 🙂 Zeer aardige mensen en service van goede kwaliteit tegen goede prijzen. Plaatsen als deze brengen de liefdesgevoelens naar Nederlanders die ik in mijn hart heb nog een keer terug! 🙂 Het is altijd erg schoon. Schone mensen = schone bedoelingen + positieve vibe.
(Origineel)
I am so far very happy with the good mechanics service and welcoming attitude of the personal. Their chocolate taste better than the chocolate my coffee machine does at my work. I am very happy with this branch of Opel! 🙂 Very nice people and good quality service on good prices. Places like this bring back the love feelings to Netherlands people I have in my heart one more time! 🙂 It is always very clean. Clean people = clean intentions + positive vibe.
MaNwE( (1 / 5))
(Vertaald door Google) APK duurt daar 1,5 uur. Receptie man was niet vriendelijk en gedroeg zich als mijn vijand. (hij glimlachte zelfs niet één keer)
Toen mijn auto klaar was. Receptie man belde me niet aan de balie. Laat me gewoon nog langer wachten !! Hij legt me niets uit, hoe is het met mijn mooie auto! Vraag maar om mijn geld.
Ik zal Van Mossel Tilburg nooit bezoeken
ZEER ONPROFESSIONELE KLANTENSERVICE !!!
Van Mossel Opel Oosterhout en Eindhoven (Driessen) waren zo veel beter.
Bij Eindhoven laden ze mijn auto op terwijl ze op me wachten. En repareer snel!
En bij Oosterhout hadden ze tijd om me alles uit te leggen en al mijn vragen te beantwoorden. Tijdens het wachten kwam ik man 2 keer naar me toe om uit te leggen wat er nu met de auto wordt gedaan
(Origineel)
APK takes 1.5 h there. Reception man was not friendly and act like my enemy. ( he did not smile even once )
When my car was ready. Reception man did not call me to desk. Just let me wait even more!! He explain me nothing how is my lovely car! Just ask for my money.
I will never ever visit Van Mossel Tilburg
VERY UNPROFESSIONAL CUSTOMER SERVICE!!!
Van Mossel Opel Oosterhout and Eindhoven (Driessen) was so much better.
At Eindhoven they charge my car while waiting for me. And fix fast!
And at Oosterhout they had time to explain me everything and answer all my questions. While waiting I man came to me 2 times explaining what is done now with car
Mirsim( (1 / 5))
(Vertaald door Google) Dure en service van lage kwaliteit
(Origineel)
Expensive and low quality service
Pali( (5 / 5))
(Vertaald door Google) Goede en snelle service.
(Origineel)
Great and quick service.
Tiny( (4 / 5))
(Vertaald door Google) Opel
(Origineel)
Opél
Hieronder vindt u andere autoherstelbedrijven in Tilburg:
Geef een reactie