Wij tonen u alle informatie over deze auto reparatiewerkplaats:
Hoe neem ik contact op met Renault Breda Van Mossel
- Phone: +31 76 530 2500
- Web: vanmosselvkv.nl
Openingsuren Renault Breda Van Mossel
maandag | 09:00 tot 18:00 |
dinsdag | tot 18:00 |
woensdag | 09:00 tot 18:00 |
donderdag | 09:00 tot 18:00 |
vrijdag | 09:00 tot 18:00 |
zaterdag | 09:00 tot 17:00 |
zondag | Gesloten |
Hoe kom je bij Renault Breda Van Mossel?
Reviews over Renault Breda Van Mossel
Inigo( (4 / 5))
Mensen doen hun best het is voor iedereen verbouwen en de overstap naar van de Mossel. De receptie is een nood oplossing. We stonden buiten te wachte 8 uur tot 8.15 uur. Maar ook de automonteurs stonden te wachten op auto’s om te repareren. Alle automonteurs x 15 minuten is toch veel man uren? Verder prima en een compliment voor het naadloos overgaan inclusief verbouwing.
Michel( (5 / 5))
Vriendelijke ontvangst, heldere uitleg over planning in de dag en te verwachte kosten en bij ophalen de vaststelling dat de geschatte raming ook klopte.
Met Renault-pas kosteloze APK en een goed gevoel over weer een jaar veilig te kunnen rijden.
Kortom, erg tevreden.
Jim( (1 / 5))
1 ster voor het landelijke klantenservice van Mossel renault.
Was al vreselijk irritant om duidelijk te maken dat ik een afspraak met vestiging Breda wilde maken ipv op de bonnefooi langs te rijden.
Het wou er niet in bij de betreffende dame.
Vervolgens paar keer gebeld maar tot op heden nog steeds niet terug gebeld.
En dat hoeft voor mij nu ook niet meer te gebeuren.
Martine( (5 / 5))
Fijne dealer, Dhr Slobberkoorn heeft ons vriendelijk en goed geholpen. De auto rijd lekker. Geen klachten dus. Hij krijgt voor de totale afhandeling een 10 van ons.
Meneer E. van Mossel, namens Conny van Gool. Wil ik vragen of jullie nog een van Mossel sleutelhanger hebben. Ze wil graag de mijne hebben een als dat mag, geef ik hem.
M.vr.gr
Martine Jumelet
Frans( (5 / 5))
Twee jaar geleden een prachtige Renault Espace gekocht bij Renault dealer Indumij, nu van Mossel, in Breda. Destijds heb ik een beschadiging ontdekt aan de voorbumper en dit ook gemeld. Helaas konden ze toen niets meer doen voor mij. Ik heb het toen hier bij gelaten. Twee jaar later, na een garantie controlebeurt, bleek er toch meer aan de hand te zijn. Achter de bumper werd ook schade geconstateerd. Ik heb dit toen gemeld, maar inmiddels was Indumij overgenomen door van Mossel. Pim de Groot, werkzaam bij van Mossel, heeft zich toen met de zaak bemoeid en heeft de vestiging in Breda de opdracht gegeven de schade te herstellen. Tom, (achternaam even vergeten) werkzaam bij van Mossel in Breda, heeft de auto prachtig gerepareerd. Mijn complimenten gaan naar van Mossel, Pim en Tom.
Van Mossel, geweldig dat jullie dit zo nog hebben opgepakt. Kunnen veel bedrijven nog iets van leren. In één woord geweldig.
Peter( (5 / 5))
Goed geholpen bij aanschaf van een nieuwe auto. Zeer vakkundig, servicegericht en vriendelijk.
hansmarion( (3 / 5))
Service was goed. Wel balen dat van Mossel Oosterhout gesloten is en ik nu helemaal naar Breda moest rijden.
Frits( (5 / 5))
De afspraak was goed geregeld ,en de tijden klopten precies
M. Santos Helms ( (5 / 5))
Ik heb bijna 1 maand geleden hier een tweedehands auto gekocht, de auto had helaas wat problemen en heb ik dit niet gezien toen ik de proefrit deed. Gelukkig zijn ze bij Indumij Breda eerlijke mensen die begrijp hebben voor hun klanten. Ik werd alle tijd door Arie geïnformeerd en geholpen en mijn auto werd natuurlijk ook kosteloos gerepareerd. Ik ben erg blij met mijn Nissan, hij rijdt heerlijk.
Floris bedankt voor je vriendelijkheid en Arie bedankt voor je hulp en geduld met mij.
Jeffrey( (1 / 5))
Ik heb twee maanden geleden bij deze dealer een auto gekocht. Toen ik thuiskwam ging het lampje branden “olieservice verreist” branden. Ik heb toen contact opgenomen met dealer en deze had mij verteld om even bij mijn erkende dealer langs te gaan en deze het alarm te laten resetten.
Dit heb ik laten doen bij de dealer bij mij in de buurt, maar het probleem kwam weer terug, dus moest ik een reparatie uit laten voeren. Ik heb contact opgenomen met de dealer, eerst via de mail en heb later gebeld. Ik kon de reparatie bij de dealer laten uitvoeren en mocht het nodig zijn reparatie daar te laten repareren, omdat ik anders weer 120km naar Indumij Breda moest rijden, met een olie probleem is dat niet zo verstandig.
Dus ik heb de reparatie met succes laten uitvoeren bij de dealer bij mij in de buurt. Ik wil de rekening declareren bij Indumij, omdat het probleem er al was bij aflevering van de auto, maar ze dat de reparatie bij hun had moeten gebeuren en nu niks meer voor mij kunnen doen.
Ik vind dit erg teleurstellend, het probleem was al aanwezig tijdens het afleveren van de auto, heb meerdere keren contact gehad over het probleem, zelfs het advies gekregen om de reparatie bij mijn dealer uit te laten voeren en puntje bij paaltje nu krijg ik geen geld terug, omdat ik de reparatie bij Indumij had moeten uitvoeren.
Ik raad Indumij Breda helaas dus niet aan.
Simone( (5 / 5))
Ik ben goed en vriendelijk geholpen. De leenfiets was ook top.
Hans( (1 / 5))
Nav mijn vorige ervaring al een matige review gegeven. Met reactie dat ze het zouden verbeteren. Nu, een jaar later auto voor onderhoud aangeboden. Einde v/d dag niks gedaan met als excuus dat de leasemaatschappij het niet goedkeurde. (leasemaatschappij meldt een verkeerde melding). Klap op de vuurpijl: mij wordt vertelt omdat het is omdat mijn auto uit het contract loopt. Terwijl bij navraag ze het eigenlijk helemaal niet weten waarom. En dat ze hun klant (ik dus) dan even bellen…nee hoor. Sterker: er komt een l*l verhaal over dat ze niet elke leasemaatschappij kunnen nabellen. Geen excuses. Geen oplossing aangeboden. Niks. Uiteindelijk sta ik met een niet onderhouden auto, ben ik 2 uur kwijt om de auto te brengen en te halen en het allemaal te regelen. Ik ben wel klaar met dit bedrijf, ware het niet dat ik aan hen vastzit.
Edit: terug gebeld. Excuses. Auto wordt voor nieuwe afspraak opgehaald. Netjes. Nu volgende keer in 1x goed
Eugene( (5 / 5))
Bij Auto Indumij Renault Breda onlangs een 2e hands Toyota CHR gekocht. Heel vriendelijk behandeld. Na aflevering constateerde ik vogelpoep op mijn dak, die ingevreten was in de lak. Geen probleem. Afspraak hierover gemaakt met verkoper Art Janssen over de datum dat ik mijn gekochte auto kon terug brengen. Een andere auto stond kosteloos klaar, ook de benzine was gratis. De andere dag was mijn auto klaar en kon ik hem weer ophalen. Het was heel netjes gemaakt en je kon er niks meer van zien. Dat noem ik: Top Service met een hoofdletter.
Freakin( (1 / 5))
Blijf ver weg van Indumij, geloof me… 5 jaar geleden een niet-renault gekocht bij hun occasion hal in Breda. De eerste 3 maanden de auto zo’n 8 keer terug moet brengen vanwege ernstige motorproblemen. Paul de Groot (als ie er nog werkt: blijf uit zijn buurt) beloofde me goed op de hoogte te houden met fotos van het herstel. Ik moet de foto’s nog krijgen. Uiteindelijk is de auto wel gerepareerd. Geen fijn begin dus..
Nu 5 jaar later blijkt de auto behalve de motorproblemen dus, ook helemaal te zijn overgespoten aan een kant, en dat was niet al te best gedaan. Er bleek dus flinke schade te zijn geweest voordat hij aan mij verkocht werd. 5 jaar later dus nog steeds de ellende ondervonden van deze vreselijke occasion. Inruil voor mijn huidige auto was daardoor 700 euro minder. Nog bedankt Paul… KOOP.HIER.NOOIT.EEN.AUTO!!!
Erik( (4 / 5))
Dacia sandero occasion gekocht hier. Bij het ophalen van de auto start hij niet, maar dit was snel verholpen met een nieuwe (gratis) accu. Smakelijk om kunnen lachen! Prima service en nette verkoper. Verder vooralsnog geen problemen met de auto gehad. We zouden hier best weer een auto kopen al gaan we er van uit dat deze nog wel even mee kan 🙂
Patrick( (5 / 5))
November vorig jaar een jonge occasion gekocht. Helaas waren de afgesproken opleverpunten bij afleveren niet opgelost. Gelukkig heeft de verkoper er zich in vast gebeten en het opgelost zonder te veel hinder.
Joep( (5 / 5))
Laatste bezoek i .v .m . kleine reparatie snel en zeer vriendelijk geholpen. Prijs zoals overeengekomen en duidelijke uitleg over de reparatie. Geholpen door verantwoordelijk eerste monteur en ook aan de balie vriendelijk te woord gestaan.
Snils( (5 / 5))
Fijne goede garage. Ze bespreken goed door met wat wel urgent is en wat nog even kan blijven zitten tot een aantal km.
Duidelijke uitleg over de factuur
En de auto was nog gewassen ook .
Jullie verdienen de 5 sterren.
Andre( (5 / 5))
Werden echt geweldig geholpen door joris, erg gemoedelijk en goud eerlijk!! Top garage een aanrader voor iedereen
Meriam( (1 / 5))
Erg slecht. Eerste instantie niemand die kwam helpen. Nadat er iemand kwam wilde we onderhandelen en werd er een schandalig laag bod uitgebracht. I.p.v dat ze gewoon zeggen dat ze geen interesse hebben in onze auto. Een andere garage bood het dubbele. Slecht service zo ben niet klantvriendelijk en zeker een klant kwijt. Vragen ze je telefoonnummer en of ze mogen bellen, ja dat mag, bellen ze niet terug. Dat zegt genoeg over hoe ze met klachten/klanten omgaan. Echt slecht, waardeloos!! Bel me maar niet meer want ik heb geen goed woord over voor jullie!!!
Joost( (4 / 5))
Renault dealer waar je terecht kunt voor een nette gebruikte auto, wij zijn goed geslaagd ook dankzij de verkoper Pieter Jan. Een duidelijke eerlijke benadering over de verschillende auto’s diep te koop staan. We hebben proefgereden in een Renault Kadjar en toen we twijfelden over de kleur was dat geen probleem zijn we gewoon nog even bij de andere auto gaan kijken ondanks de hitte.
kevin( (5 / 5))
Bij aankomst was het behoorlijk vol op het parkeerterein maar gelukkig nog 1 plekje vrij voor mij.
Bij binnenkomst werd ik aan de balie direct netjes te woord gestaan en ging er direct iemand aan de slag om de wintervelgen waarvoor ik kwam op de zoeken.
Iemand van het personeel hielp keurig om de wielset op een trolley naar mijn auto te brengen en bood zelfs aan om te helpen met inladen ( maar doe ik liever zelf in de Subaru).
Koffie werd niet direct aangeboden maar mocht ik gerust pakken toen ik het zelf vroeg, aangezien ik daar best wel aan toe was.
Aankomende winter kan ik dankzij de mensen van Indumij veilig en verandwoord op weg voor een hele schappelijke prijs.
Bedankt hiervoor!
5 sterren bij deze, daar moet je bij mij aardig je best voor doen
Maarten( (1 / 5))
Wat een slechte garage. Multiriem van de auto was geknapt. Keek even op site van Renault en all-in prijs zou 210 euro moeten zijn. Gebeld en kon de bus langs brengen en ik zou een belletje ontvangen als hij klaar was. Na twee dagen gebeld en werd letterlijk gezegd dat ze geen idee hadden hoe het ervoor stond. De dag erna gebeld nadat hij er al drie dagen stond dat het 550 euro ging kosten en dat hij waarschijnlijk over twee weken wel klaar zou zijn.. Uitgelegd dat ik de bus nodig heb voor me werk en dat ze dat vooraf wel even hadden kunnen melden. uiteindelijk de bus opgehaald en naar een goede garage gebracht. Kortom ga hier niet heen voor reparatie.
Matthijs( (1 / 5))
Bij deze dealer mijn lease auto in onderhoud. Vriendelijk personeel, goede website waar afspraak makkelijk te plannen is.
Bij een grote beurt wordt je zelfs thuisgebracht en opgehaald!
Update: kwaliteit gaat achteruit…
Slechte communicatie, je moet telkens zelf bellen, men weet onderling niet wat de afspraken zijn… Jammer..
Frank( (4 / 5))
We hebben een occasion Renault gekocht bij Indumij, alles volgens afspraak geregeld. Zijn heel fijn geholpen door Wesley.
Maartje( (1 / 5))
Bij deze dealer op papier na wat onderhandelen tot een overeenkomst gekomen. Bij het maken van de afspraak om de auto op te komen halen, bleek de auto plots verkocht te zijn aan iemand anders! Ze zeiden dat het om miscommunicatie ging, maar de afspraak was op de e-mail naar alle verkopers gegaan. Waarschijnlijk kregen ze er bij een andere verkoper meer voor. Ze probeerde nog wel een nieuwe deal te maken over een andere auto. Te belachelijk, weg vertrouwen! Hier gaan we nooit meer naar toe!
C-Music ( (2 / 5))
Ik heb hier een hele mooie BMW uit 2014 gekocht waarvan je zou denken dat het onderhoud wel in orde en ‘up to date’ zal zijn. Niet dus….en als je de koop hebt gesloten zonder dat eerst heel goed na te vragen dan heb je pech. Dan kun je alsnog zelf een grote beurt betalen bij een BMW dealer nadat je net een smak geld hebt weg geteld voor die auto bij Indumij. Ze gaven nog wel de optie om alsnog de BOVAG garantie en onderhoud te kopen voor 795,- euro waar ik eerder vanaf zag omdat deze A-klasse auto net 4 jaar oud is. Wel netjes, maar voelt als een sigaar uit eigen doos….jammer. Weer een les geleerd dankzij Indumij.
Ria( (5 / 5))
Gisteren onze nieuwe Dacia Duster opgehaald. Wat een fijne auto. We zijn super tevreden over de verkoper, de uitleg en het geduld bij al onze vragen. Natuurlijk zijn we een eind gaan rijden. Wat een pit, en ook veel ruimte binnen en een goed navigatie systeem. Alle lof voor Indumij!!
Ramiro( (1 / 5))
Waardeloos bedrijf. Laten mijn vrouw tot 4 keer terugkomen voor een aircoreparatie onder garantie, repareren het uiteindelijk niet en smeren haar wel voor 105 Euro aan nutteloze, en zonder toestemming uitgevoerde, werkzaamheden aan tijdens een beurt plus APK. Nota bene onder andere een aircoreiniging! Nu moet ze weer naar een andere vestiging rijden omdat Breda geen diagnose kan stellen?!Gaan een klacht bij Renault Nederland en management van Indumij groep neerleggen. Koop hier vooral geen auto!
Stefan( (1 / 5))
Een ster is eigenlijk nog te veel, ik heb hier een auto laten leveren en er is elke keer wel iets mee. Ook het probleem omtrent het entertainment systeem blijft zich voor doen waarop de monteur zegt we kunnen hier niks aan doen. Dit houdt in geen navigatie, parkeersensoren, airco of wat dan ook.
Het is elke keer wel iets.
Wag( (5 / 5))
Afgelopen vrijdag de Kadjar opgehaald en wij zijn er ontzettend blij mee. Binnen een week was alles geregeld. Ben dan ook zeer te spreken over de goede service! Thomas, je bent geweldig! Onze complimenten!
Martijn( (1 / 5))
Na het kopen van een auto bij deze garage heeft het me €700 gekost om deze “rijklaar” te maken. dan ga je er vanuit dat alles werkt. na een tijdje start je auto niet meer ( accu versleten), en werken je ramen niet meer. ook binnenin de auto zijn er bepaalde dingen die niet naar behoren werken. dan mail je de desbetreffende persoon hierover en laat je niets terug weten totdat je er naartoe gaat dan kan alles ineens wel. daarna weer een mankement en wederom geen reactie, ook telefonisch niet te pakken te krijgen. dus ze verkopen je iets en daarna zoek je het maar uit is de insteek.
Pj( (5 / 5))
De auto inmiddels opgehaald en wij zijn er ontzettend blij mee. Binnen een week was alles geregeld. Ben dan ook zeer te spreken over de goede service! Thomas, je bent geweldig! Onze complimenten!
Mart( (5 / 5))
Onlangs een Renault Clio uit de voorraad gekocht. Art heeft ons hierin goed geholpen. Hij was behulpzaam en we kregen vlot antwoord op vragen die er tussen de koop van de auto en het ophalen waren.
Jimmy( (5 / 5))
Wij zijn zeer naar tevredenheid geholpen door de heer Groenewegen bij de aankoop van onze nieuwe auto.
Naast het leuke persoonlijke contact was ook het zakelijke deel super geregeld!
Arjan( (5 / 5))
Prima Nissan Qashqai gekocht. Met half jaar garantie. Probleem met een regelunit op vakantie werd onder garantie door een Nissan garage op vakantie adres gerepareerd, na een snel akkoord van Indumij. Hartstikke netjes opgelost. Hier kunt u met een gerust hart een occasion kopen.
Bart( (4 / 5))
Leuke schone garage waar goed wordt geholpen zonder gelijk te willen verkopen. je mag overal kijken en alles aanraken. Informatie bij de auto’s is meer dan compleet en beter overzichtelijk dan meestal. Prijzen zijn niet te hoog.
Anton( (5 / 5))
Ik heb mijn tweedehands auto gekocht vanuit België. Indumij heeft dit goed opgevolgd, transit platen voor mij geregeld, en na een half jaar kan ik zeggen dat ze mij uitstekende wagen verkocht hebben!
John( (5 / 5))
Aanschaf occassion.
Prettig zaken gedaan.
Auto netjes afgeleverd, afspraken nagekomen.
De hele verkoop incl aflevering geeft mij veel vertrouwen.
Ben zeer tevreden.
Peter( (4 / 5))
Leuke auto gekocht, kon goed met luke in dit geval onderhandelen, voor ons tot nu toe een bedrijf om binnen te stappen
Sjan( (5 / 5))
Erg fijn geholpen door de verkoop, beleefd maar niet over de top en geen ‘gladde verkopers’. Wij hebben er een fijn gevoel en heerlijke auto aan overgehouden, bedankt!
Joyce( (4 / 5))
Je wordt hier fijn geholpen, goede koffie hoek om even te wachten. Leenfietsen, scooter wel van te voren receveren. Tegen betaling een auto huren. Top.
Jan( (4 / 5))
Bij olie lekkage tijdens garantie, uitstekend opgepakt en een ander motorblok geplaatst. Wel balen van de lekkage, maar heel tevreden over de afwikkeling door Indumij.
Richard( (1 / 5))
25 minuten moeten wachten voor 1 liter olie bijvullen deze ochtend. 10 man personeel staat te wachten tot 8 uur voordat ze je helpen!
Jeanne( (5 / 5))
Cees( (5 / 5))
Een hele goede service als je met een spijker in de band aankomt en na reperatie te horen krijgt dat je die €20,00 niet hoeft te betalen omdat ze dat wel proberen terug te krijgen.
Louis( (5 / 5))
Altijd uitstekend geholpen al jaren lang enige min puntje is dat ze hier geen nieuwe auto’s verkopen .kan het personeel niets aan doen
Michael( (5 / 5))
Perfecte ervaring en een schitterende auto overgehouden aan mijn bezoek. Vriendelijk personeel samen met perfecte informatie en open en eerlijkheid maakte mijn aankoop tot een geweldige ervaring
Wilma( (3 / 5))
Vorige week onze Captur afgehaald. Alles tot in de puntjes verzorgd. Vriendelijk en prettig geholpen. Thomas je bent geweldig!!
Mazen( (1 / 5))
Onderhoudsafspraken op lange termijn Ik haat dit soort auto
Er was een probleem met mijn auto en het werkte niet goed en ik ging naar Renault Center en het was tijd om de auto na tien dagen te zien
Han( (5 / 5))
Zeer goed geholpen bij aanschaf auto en in het vervolgtraject de maanden erna ivm emigratie. Dank aan verkoopadviseur Pieter Jan Groenewegen!
Jennie( (4 / 5))
prettige service, duidelijke informatie en vriendelijk personeel. ik rijd met veel plezier in mijn nieuwe auto!
Richard( (3 / 5))
Vooral occasion hier te zien.
Roland( (5 / 5))
Auto kost altijd geld. Maar er is prima service en je wordt fijn geholpen.
Olaf( (5 / 5))
Was geen probleem om een niet klant van advies te voorzien over een elders aangekocht voertuig.
Clazien( (5 / 5))
Goede service. Nemen ook de tijd voor je.
jan( (3 / 5))
Voor een kleine reparatie, snel en goed geholpen door een vriendelijke man.
Willem( (1 / 5))
arrogante verkoper geef een zeer lage inruil prijs weet alles beter erg onprettig persoon erg opdringerig
Tim( (1 / 5))
Ga hier nooit meer terug. Echt hele slechte service. Dan maar een stukje verder rijden naar Waalwijk.
wim( (4 / 5))
Probleempje met de remmen,super goed en snel opgelost
Ingeborg( (5 / 5))
Goede service… eerlijke betaalbare autodealer.
Erik( (3 / 5))
Parkeren is een drama parkeerplaats staat vol met auto’s van indumij zelf.
Ferry( (5 / 5))
Zeer vriendelijk personeel, en goede service.
Raymond( (5 / 5))
Klantvriendelijk en goede service. Joris.
Ferdi( (5 / 5))
Goede service,, vriendelijk personeel
R( (4 / 5))
Technisch vraag snel adequaat beantwoord en met de juiste tools en antwoorden weer vertrokken. Sabine…bedankt
Marie-José van Ginneken ( (3 / 5))
Omslachtig, duur en onpersoonlijk, erg jammer
Kees( (1 / 5))
Hebben totaal geen verstand van auto’s
Boerke( (5 / 5))
Heb hier een fijne auto gekocht.
Sander( (5 / 5))
Vriendelijk, snel en kennis. Prima garage!
Jelle( (5 / 5))
Fijne dealer en Top service
C( (5 / 5))
Mooi bedrijf! Veel aanbod.
Kees( (5 / 5))
Goede service en advies.
Bart( (3 / 5))
Duur maar nette service
Bart( (2 / 5))
Roger, ik heb je mijn gegevens gemaild
Kees( (4 / 5))
Goede service en nette afspraken
Mijn( (1 / 5))
Niet echt aan te raden.
Stijn( (5 / 5))
Werd goed en vriendelijk geholpen
Sinead( (5 / 5))
Hele goede service bij Indumij Breda!
Guillaume( (5 / 5))
Een fijne garage
Chris( (3 / 5))
Geen officiële dealer
Rob( (5 / 5))
Paul( (5 / 5))
Goed geholpen
Philip( (3 / 5))
Goede en snelle service
Softailpeter( (4 / 5))
Prima garagebedrijf
jeff( (4 / 5))
Goed
brabant( (5 / 5))
Top auto.s
Martine( (1 / 5))
rare telefoniste
stephan( (5 / 5))
Service uitstekend
Rietje( (1 / 5))
Oplichter!
Corne( (2 / 5))
Puinzooi onprofessioneel
joost( (5 / 5))
Goede service
bert( (5 / 5))
Prima gewerkt
Marc( (5 / 5))
Voldoende aanbod met een goede prijs.
Bedankt voor de genomen tijd Joris.
Patrick( (4 / 5))
Het was wat duur gezien het onderhoud (remblokken en remvloeistof), batterij sleutel vervang ik al zelf voor minder geld dus dat was wat overbodig. Verder goede service. Wat ik me vooral afvraag: hoe kom ik er achter dat Van Mossel genoeg kennis heeft van een Zoe? Ik bedoel dan: kunnen ze tractiebatterij reviseren als die onder de 75% is (komt er aan) en de vele problemen met laden; kunnen ze die wel oplossen? Dat zijn toch de belangrijkste elementen in een ZE auto
Ed( (4 / 5))
Toppie werd goed geholpen
Will( (5 / 5))
(Vertaald door Google) Ging vragen naar mijn Renault plus omdat ik 25 euro had uitgegeven in een andere garage die lamp had vervangen..en over het repareren van een kapotte ventilatie ….. ze waren vriendelijk … beleefd en behulpzaam en het probleem opgelost in tien minuten
(Origineel)
Went in to ask about my Renault plus as i had spent 25 euro in another garage having bulb replaced..and about fixing a broken vent…..they were friendly…polite and helpful and fixed the issue in ten min
Baileys57( (4 / 5))
(Vertaald door Google) Een fijne selectie van gebruikte auto’s / occasions. Personeel niet opdringerig, maar beleefd en behulpzaam.
(Origineel)
A fine selection of used cars /occasions. Staff not pushy, but polite and helpful.
hans( (4 / 5))
(Vertaald door Google) Hier een auto gekocht, uitstekende garantie!
(Origineel)
Bought a car here, excellent warranty!
Czarek( (4 / 5))
(Vertaald door Google) Ongeveer
(Origineel)
Ok
Hieronder vindt u andere autoherstelbedrijven in Breda:
Geef een reactie