Wij tonen u alle informatie over deze auto reparatiewerkplaats:
Hoe neem ik contact op met Jilis van Mourik Auto's
- Phone: +31 345 820 300
- Web: jilisvanmourikautos.nl
Openingsuren Jilis van Mourik Auto's
maandag | 08:00 tot 18:00 |
dinsdag | tot 18:00 |
woensdag | 08:00 tot 18:00,19:00 tot 21:00 |
donderdag | 08:00 tot 18:00,19:00 tot 21:00 |
vrijdag | 08:00 tot 18:00 |
zaterdag | 08:00 tot 15:00 |
zondag | Gesloten |
Hoe kom je bij Jilis van Mourik Auto's?
Reviews over Jilis van Mourik Auto's
Tim( (5 / 5))
Vandaag een setje Mercedes velgen met banden opgehaald bij Jilis van Mourik auto’s.
Kan er maar 1 ding van zeggen:
Ik ben als een koning behandeld!
Voor een mooie prijs een keurige set wielen+banden laten plaatsen en dit werd, ondanks de drukte, gelijk gewisseld.
Echter na deze kleine ingreep werd tot mijn verbazing mijn ladder netjes gedemonteerd en werd de bus even schoongemaakt in hun wasstraat, daarna werd de ladder natuurlijk weer netjes gemonteerd 🙂
Ook bij vertrek werd ik nog getrakteerd op een kerst presentje.
Kortom, vol verbazing van de goeie service en erg vriendelijk personeel!
Bedankt en tot ziens!
Jasper( (5 / 5))
Ik kocht deze week een (relatief oude) auto onder handelsvoorwaarden, maar daar bleek toch een kleinigheidje niet helemaal te kloppen. Na één keer bellen werd dit allemaal heel netjes opgepakt en opgelost, super tevreden mee!
Ravin( (4 / 5))
Via internet een auto gezien die ons wel aantrekkelijk leek en op de advertentie gereageerd. De volgende dag werd ik direct gebeld dat de auto al gereserveerd was voor iemand die ook interesse had maar pas na enkele dagen kon langskomen. Ik had aangegeven diezelfde dag nog langs te willen komen om te kijken of het überhaupt wel een goede auto was en dit was geen probleem. Proefrit mogen maken en was gelijk verkocht. Toch een redelijke inruilwagen gekregen en uiteindelijk besloot de verkoper dat als ik zeker interesse had hij de verkoop gewoon door kon laten gaan. Ik heb de auto vandaag (een week later na onderhoudsbeurt) mogen ophalen en ben zeer tevreden. Vriendelijk personeel en alles zoals afgesproken op tijd kunnen afleveren. Ik hoop alleen niet volgens de slechte reviews, dat als er in de toekomst een probleem mocht zijn ik ook aan het lijntje zal worden gehouden 😉
Jasper( (5 / 5))
Halverwege april dit jaar zagen mijn vriendin en ik een mooie BMW 3-serie te koop staan bij Jilis van Mourik. We hebben toen contact opgenomen met dit bedrijf. De auto en het bedrijf gaven een goed gevoel. Uiteindelijk zijn we gaan kijken en hebben we een proefrit gemaakt. Het goede gevoel werd bevestigd en we hebben toen de auto aangeschaft. Niet lang nadat we de auto hadden opgehaald bleek er een trilling aanwezig te zijn, met name voelbaar tijdens snelwegritten. Wij hebben contact opgenomen met de werkplaats en zij hebben de auto bekeken/onderzocht en het probleem opgelost conform de garantie. Goede service en wij zijn blij met de auto. Absoluut een aanrader!
Jeroen( (1 / 5))
5 maanden geleden een auto hier gekocht. Tijdens de verkoop afgesproken dat zij voor een x bedrag meer de hele auto zouden controleren en het nodige zouden vervangen. Alles zou prima geregeld worden. 1 week na de aankoop al 2 onderdelen die niet werkte. Hiervoor gebeld, maar dit ging wel dagen duren en ik moest de auto daar maar laten staan. Hier zaten ook kosten aan verbonden, terwijl dit op basis van de gemaakte afspraken gewoon zou moeten functioneren. 5 maanden later en al 700 euro aan reparaties gehad. de automonteur vertelde mij dat de auto slecht onderhouden is. Vele onderdelen helemaal versleten zijn en al meer dan 25.000 km niet vervangen zijn (heb er zelf pas 7000 gereden). Alle beloftes zijn niet nagekomen. Onderhoudsboekje lijkt ook niet te kloppen. Om deze redenen zou ik niemand aanraden om bij deze autogarage een aankoop of reparatie te doen. Nog nooit zo slecht behandeld geworden voor een aankoop van een paar duizend euro.
Jaco( (5 / 5))
De afgelopen 5 jaar heb ik 2 auto’s in onderhoud gehad bij Jilis van Mourik Auto’s, 1 van de 2 auto’s daar ook gekocht. Ik ben altijd naar volle tevredenheid klant geweest. Jilis van Mourik is altijd helder over de te verwachten kosten, ze bellen je daar op de dag van de reparatie of onderhoud over op zodat je ter plaatse kunt besluiten of je het wilt laten doen. In mijn ervaring zijn ze ook niet opdringerig over het uit te voeren onderhoud, maar geven eerlijk aan dat sommige dingen wel en andere dingen misschien niet noodzakelijk zijn. Als er achteraf iets met de auto is, lossen ze het altijd keurig op en komen ze als het nodig is de auto ophalen. Vanwege verhuizing zijn we geen klant meer maar wat mij betreft een aanrader en mochten we in de toekomst toch weer in deze buurt komen wonen weet ik waar mijn auto’s heen gaan voor onderhoud!
Piet( (5 / 5))
Prima adres om je auto te (laten) wassen. Vriendelijke ontvangst, gratis koffie. Goede voorwas en diverse uitstekende wasprogramma’s en na afloop gratis stofzuigen. KLASSE. Voor herhaling vatbaar!!
Wim( (5 / 5))
Een mooie auto gekocht. Via de site contact gezocht en super goed en snel geholpen (digitaal en in de showroom) door de verkoper Jeroen (top). Een zeldzaamheid dat je zo snel geholpen wordt in de auto wereld i.c.m. de snelle afhandeling en de wederzijdste gunning en wat een beleving als je de auto komt ophalen (alsof je een nieuwe auto koopt). De auto is na de testrit nog een keer van binnen en buiten extra gepoetst (na 2 weken lopen de druppels water er nog mooi af.). Na een week was er een beschermkapje voor het sleutelgat van de auto af gestolen, wederom werd ik snel geholpen met een nieuw kapje in de kleur gespoten tegen een gereduceerd tarief in vergelijking met de merk dealer. Helaas werd het kapje weer na 2 weken gestolen en wederom werd ik weer snel geholpen met een nieuw kapje. Ik zou hier zo weer een nieuwe auto kopen als de match met de juiste auto en verkoper er is (gelukkig hebben ze veel keus met de juiste prijs/inruilprijs en top verkopers)
Guido( (4 / 5))
Naar volle tevredenheid mijn Ford S-Max voor een fatsoenlijke prijs verkocht aan dit bedrijf. Afspraak is afspraak. Prettig en redelijk onderhandeld en een nette prijs gekregen, conform leeftijd en staat van de auto
Eli( (5 / 5))
Top garagebedrijf met zeer goede service, vriendelijke medewerkers en ook nog eens een perfecte wasstraat waar je ook zeer goed geholpen wordt door het personeel!!!
Mirjana( (5 / 5))
Auto gekocht, audi a3. Alles uitgevoerd volgens de afspraken. Zelfs na verzoek de nieuwe set banden onder geplaatst. Top service!! Super tevreden!
Jenn( (1 / 5))
2 maanden geleden een auto gekocht voor 9999 euro
Nu 2 maanddn later bij een grote beurt blijkt dat er koelvloeistof lekt.
Kosten grote beurt 300 euro kosten reparatie lekkage 400 euro.
Heb dit terplekke laten maken bij sprint garage ( aangezien ik veilig de weg op wil)
Nu achter af beweert de garage Jilis van Mourik auto’s dat ik contact had moeten opnemen met zijn garage zodat dit gerepareerd kan worden.
( wist niet eens dat er ook een garage was. Ik heb de auto daar gekocht maar niet op gelet of er ook een garage was)
Ik vind het niet redelijk dat ik na 2 maanden al 700 euro kwijt ben aan kosten voor een auto waar ik 9999 euro voor betaald heb.
Dan ga je er vanuit dat het een deugdelijke auto is.
De heer JIlis van Mourik wil nu niet tegemoet komen in de kosten.
Tim( (1 / 5))
Een hele mooie Audi gekocht uit 2010 van €12,500 , met net een ton op de teller. Bij verkoop werd mij verteld dat deze 100% in orde was. Na 3 weken gebeld omdat hij een liter op 1000km olie verbruikte maar hier konden ze niks mee doen. 0 coulance , erg zuur! Reparatie van ruim €4000,- is helemaal voor me zelf!!
Janny( (5 / 5))
Onlangs nieuwe auto opgehaald en keurig afgeleverd. Kleine puntjes voor reparatie keurig verzorgd en verholpen. We zijn heel netjes ontvangen en we hebben er vertrouwen in om onze auto ook daar voor onderhoud te brengen. Toppie.
Geert-Jan Corbier ( (5 / 5))
Ik heb een hele mooie klassieker gekocht bij Jilis van Mourik. Zeer vriendelijk personeel die tot het uiterste gaan om de beste service te leveren. Na bijna vijftig jaar was het contactslot van deze auto moeilijk te bedienen. Daarom hebben de mannen van Jilis van Mourik als service het gehele contactslot gereviseerd! De auto ziet er prachtig uit en voor een heel redelijke prijs. Bij dit bedrijf zijn ze allemaal gastvrij, zowel verkopers als monteurs. Ik zou hier zo weer komen en als het niet zo ver van huis was had ik mijn auto hier ook in onderhoud gehad! Dikke duim!
Tijn( (5 / 5))
Fijn- en duidelijke service. Mijn auto verkocht aan dit bedrijf. Naast een eerlijke prijs ook geen ‘gepingel’. Transparant, fair en goed verlopen.
Tanja( (5 / 5))
Onlangs zagen we op de site van Jilis een auto staan die ons wel aansprak. Alleen voldeed hij niet helemaal aan onze wensen. Deze wensen hebben we besproken met Jilis en na 2 weken stond er een fantastische auto voor ons klaar. We zijn er ontzettend blij mee en vinden de service geweldig. Ook onderhoud zijn we al jaren tevreden over! Jilis bedankt! We raden je bij iedereen aan.
Carla( (5 / 5))
kapotte ophanging uitlaat. Gebeld en de volgende dag gerepareerd. Dit is vakkundig gebeurd. Aardig personeel . Ondanks de drukte maakte ze tijd voor ons. De auto hebben we 5 maanden geleden gekocht en de reparatie viel nog in de garantie. Netjes afgehandeld .
Dry( (1 / 5))
Vorig jaar een tweedehands Ford Transit Connect aangeschaft bij hen (km stand ca. 90K km). Bij 166K km is de distributieriem geknapt, dus motor waarschijnlijk naar de filistijnen. Op geen enkele wijze wordt gezocht naar een gezamenlijke oplossing, maar er wordt verwezen naar het beleid van Ford en dat zij niets zullen vergoeden. Alle beurten zijn volgens schema gedaan en op aangeven van Jils van Mourik. Zojuist aangegeven dat een ander automonteur wel de moeite wil nemen om door Ford onderzoek te laten doen. En de eerste reactie is dat er een factuur zal worden gestuurd voor de gemaakte kosten voordat de auto mag worden opgehaald (deels terecht: de auto is opgehaald uit Duitsland). Maar tot op heden nog nooit een factuur te laat betaald oid. Maar zoals de waard is, vertrouwt ie z’n gasten waarschijnlijk. Met zulke leveranciers heb je geeneens vijanden nodig. Ik zou hier nooit een auto (meer) kopen.
Fons( (5 / 5))
Onlangs een fantastische Volvo V70 T6 bij dit bedrijf gekocht. Moest met banden-probleem even terug. Meteen geholpen en probleem coulant opgelost. Zo voel je je als klant inderdaad koning. Enthousiaste, vriendelijke mensen met hart voor de zaak en voor je auto.
veerle( (1 / 5))
Wij zullen hier NOOIT meer een auto kopen!
Binnen 4 weken stond ik stil met de auto.. Schandalig!
we hebben meerdere malen contact met Jillis gezocht, echter kregen we telkens de reactie dat hij op vakantie of niet aanwezig was of we zouden worden terug gebeld! Tot op heden nog steeds geen contact met eigenaar zelf gehad!
Werknemers geven aan ons niet te willen helpen en geen garantie bieden! Slechte service, slechte bereikbaarheid en totaal niet klantvriendelijk!
O. Buitendijk ( (5 / 5))
Goede service vriendelijk personeel
Aart( (1 / 5))
Daar auto gekocht maar voor rond de 10000 hoor jaar later keuren ff schrikken lijkt wel of ze de auto door de keuring heen slepen had ik niet verwacht komen netjes over maar dus schijn bedriegd
Barbara( (5 / 5))
Fijne betrouwbare garage, waar de prijzen ook netjes zijn. We hebben daar onlangs een occasion gekocht. Onze andere auto hebben we daar afgelopen week ook laten keuren (APK) en een onderhoudsbeurt laten uitvoeren. Er kwam niets uit de APK. Dat heb ik nog niet eerder mee gemaakt bij de vorige garages. Vaak is er dan toch iets al is het iets kleins (zoals vervangen van een lampje). Helaas kreeg ik onlangs een spijker in mijn autoband. Ook hier hebben ze mij snel en super goed mee geholpen! Het ziet er naar uit dat dit onze vaste garage gaat worden! 🙂
M( (5 / 5))
We hebben hier een auto bekeken. 5 steren klantenservice, goed aandacht voor de klant en goede berejikbaarheid.
Paul( (5 / 5))
Beste wasstraat in de buurt. Vooraf wordt door medewerker de auto met hoge druk schoon gespoten. Ook voor assistentie is er iemand stand by. Kreeg zelfs een zak oliebollen vandaag. Wasstraat prima. Vergeet aub de tankstations waar je een nummer bent. Hier is persoonlijke service
Gerard( (5 / 5))
Top bedrijf. Prima advies gekregen.
Noud( (5 / 5))
In december heb ik hier een auto gekocht. Vandaag is onder garantie de accu vervangen. Alles werkt weer naar behoren. Bedankt voor de goede service.
W( (5 / 5))
Vandaag zeer vakkundig de caddy van Verheul gerepareerd ,auto had plotseling geen power meer en ,
Storings lampje ging branden op de a 15 bij Tiel. auto afgesleept naar Jilis v Mourik.
Monteur gelijk probleem bekeken, en ja hoor een verstuiver werkte niet meer.
Gelijk de garage in ,en 90 min later proef rijden ,en alles weer in orde.
Super snel geholpen ,door vakkundige monteur, chefwekplaats ,en Jilis die ruimte maakte voor de reparatie.
Top bedrijf,dat mag gezegd worden, Nogmaals Hartelijk Dank.
Werner( (5 / 5))
Hadden (via marktplaats) bij Jilis een mooie BMW 316i zien staan.
Proefrit gemaakt en de auto reed naar verwachting prima.
Was qua opties niet helemaal conform onze wensen en financieël zijn we er helaas uiteindelijk ook niet uitgekomen, maar ondanks dat een prima ervaring met vriendelijke medewerkers, die een stapje extra zetten om alles goed te regelen.
Patrick( (5 / 5))
In februari een Ford S-max aangeschaft, bezichtiging een aanschaf ging allemaal gemoedelijk, de verkoper Corné was erg prettig in omgang.
Bij de aflevering van de auto zat er schade op die tijdens de aanschaf/proefrit er nog niet opzat, en dus in de tussentijd op het terrein van Mourik op de auto is gekomen.
Jillis baalt ervan dat de schade ontstaan is op de auto, en dat ze het zelf niet meer hebben gezien voordat de auto afgeleverd werd.
We moesten vanwege de afstand tussen Jillis van Mourik en mijn woonplaats wat hobbels glad strijken, maar we hebben een onderlinge afspraak gemaakt hoe de auto gerepareerd gaat worden.
Uiteindelijk is het allemaal goed en naar tevredenheid opgelost.
G( (5 / 5))
Goed en degelijk autobedrijf. Mooie auto’s, redelijke prijzen, hele goede klantenservice: zeer betrouwbare mensen die hun woord nakomen en heel ver meedenken om het voor jou als klant goed te maken.
Koos( (5 / 5))
Tot mijn grote tevredenheid automaatbak laten spoelen. vooraf duidelijke uitleg gekregen over de werkwijze en de kosten.
Auto schakelt weer super soepel ook onder hoge belasting.
Mooi bedrijf met gepassioneerde vakmensen.
Jasper( (5 / 5))
Goede garage met top service. onze gekochte occasion bleek na twee weken flinke gebreken te hebben aan de motor. Jillis zorgde voor een vervangende auto en repareerde de onze kosteloos. Hij deed wat hij beloofde en meer dan dat. kortom vor ons is deze garage een topper!
Annelien( (5 / 5))
Heel fijn bedrijf, ervaren het als open en eerlijk, kunnen alles over de auto vragen. Heel goed geholpen. Zijn blij met onze aankoop!
Chiel( (5 / 5))
Ik heb hier een aantal maanden geleden een leuk tweedehands autootje gekocht. Al snel had ik er een paar problemen mee, maar alles is keurig opgelost. Net bedrijf met aardige mensen.
Karel( (5 / 5))
Zeer deskundige, vriendelijke en betaalbare autoservice. Hardwerkende eigenaar die hart voor de zaak en hart voor de klant heeft. Medewerkers ook supervriendelijk. Voor wie in de buurt van Geldermalsen woont zeker een aanrader om autoonderhoud hier te laten uitvoeren.
Leroy( (5 / 5))
Ik heb geen auto
Nouja als je de tijd neemt om op deze review te reageren en een vriendschaps verzoek stuurt op facebook krijg je van mij 5 sterren!
Desiree( (5 / 5))
Geweldige service! Wij stonden op weg naar vakantie stil met de vouwwagen en werden gelijk netjes en vakkundig geholpen. Zo werd onze vakantie op zaterdag gered.
Raymond( (1 / 5))
Dure garage slechte gebruike auto’s
H( (5 / 5))
Aankoop van een Smax in Okt.2017. Eerlijke vakgarage die met de tijd meegaat. Innovatie maar ook het eerlijk advies behoren tot zijn pluspunten. Jilis is een man van zijn woord. Chapeau!
Jh( (5 / 5))
Net mijn golf plus gewassen in de nieuwe wasstraat. Super geholpen en weer een mooie schone auto .Een aanrader
Olga( (5 / 5))
Altijd geweldige service!
Annelieke( (5 / 5))
Fijne betrouwbare garage
Maurits( (5 / 5))
Erg vakkundig en fijn bedrijf voor je auto onderhoud. Eerlijk en vakkundig advies staat voorop.
Alan( (5 / 5))
Zeer sympathieke en behulpzame verkopers/autobedrijf. Top service!
Willie( (5 / 5))
Super en fijne hulp!
Jasper( (5 / 5))
Snelle service voor een eerlijke prijs. Wielen wissel. Groet Jasper van Team Verkeersschooljasper.nl
Martin( (5 / 5))
Zeer goed bedrijf
Mischa( (5 / 5))
Toppers!
H( (5 / 5))
Mooie Volvo V40 Crosscountry aangekocht met BOVAG garantie.
Autotaalglas( (5 / 5))
Zeer Klant vriendelijke en mooie auto’s
HJ( (1 / 5))
Niet gevonden wat ik zocht.
Niels( (5 / 5))
Goede service, goed onderhoud en zeker niet te duur.
Marry( (5 / 5))
Fijne en eerlijke garage.
Wordt er altijd goed geholpen.
Henk( (5 / 5))
Altijd goede service, denken met je mee en zijn realistisch! Enne goede koffie ☕
Leo( (5 / 5))
Top bedrijf, absoluut een aanrader! Eerlijk, betrouwbaar en normale prijzen.
Joris( (5 / 5))
Eerlijke en goede garage voor onderhoud en goede 2e hands auto
Marcel( (5 / 5))
Goed en eerlijk bedrijf waar je altijd gastvrij ontvangen wordt door de eigenaar en het personeel!
Geer( (5 / 5))
Goede en snelle service
Simon( (5 / 5))
Goed gesprek gehad met een man met kennis van auto’s.
Oscar( (5 / 5))
Geweldige Garage
Reijer( (5 / 5))
Mooi schoon en een aardige kerel bij de wasstraat
Bjorn( (4 / 5))
Goede service , vriendelijk personeel
Dik( (5 / 5))
Heel klant vriendelijk allemaal ga zo door
Kees( (5 / 5))
Goede wasstraat met fijne polisch.
Dries( (5 / 5))
Goed assortiment, vriendelijke service, voordelige reparatietarieven.
Jacco( (5 / 5))
Goede serves en betrouwbare mensen
Goed gevoel bij de aankoop
Leo( (5 / 5))
Goede en service en duidelijke informatie.
Remco( (5 / 5))
Fijne service en klantvriendelijk
Pyro( (5 / 5))
Super goeie carwash
Leo( (4 / 5))
Goede behandeling vriendelijk en deskundigheid
Cornelis( (5 / 5))
Top bedrijf!
M.B. van den Berg ( (5 / 5))
Mooi bedrijf met aardig personeel.
Melchior( (5 / 5))
Voor elkaar daar !
Jan( (4 / 5))
Prima geholpen.
Lennart( (5 / 5))
Nette en goede service
Henkie( (5 / 5))
Goede groep
Erik( (5 / 5))
Waar je op aan kunt!
AO( (4 / 5))
On een woord perfect
Bart( (5 / 5))
Super garagebedrijf
Arie( (4 / 5))
Vriendelijke behandeld
Constantine( (5 / 5))
(Vertaald door Google) Hier mijn droomauto gekocht en ingeruild met mijn oude auto. Jeroen Hartgers is een geweldige verkoper en klasseprofessional – erg blij met zijn service. 6+ maanden al met de auto en het rijdt allemaal soepel en ook mijn lokale monteur keurde goed dat de auto zeer goed onderhouden was.
Bedankt!!!
(Origineel)
Bought my dream car from this place and exchanged with my old car. Jeroen Hartgers is a great salesman and class professional – very happy with his service. 6+ months already with the car and it is all smooth rides and also my local mechanic approved that the car was very well maintained.
Thanks!!!
Ez( (2 / 5))
(Vertaald door Google) Klantenservice is niet leuk
(Origineel)
Customer service is not nice
adam( (5 / 5))
(Vertaald door Google) Ongeveer
(Origineel)
Ok
Hieronder vindt u andere autoherstelbedrijven in Geldermalsen:
Geef een reactie