Pon Dealer Barneveld foto

Pon Dealer Barneveld ⭐⭐⭐⭐

Wij tonen u alle informatie over deze auto reparatiewerkplaats:

Hoe neem ik contact op met Pon Dealer Barneveld

 

Openingsuren Pon Dealer Barneveld

maandag 07:30 tot 18:00
dinsdag tot 18:00
woensdag 07:30 tot 18:00
donderdag 07:30 tot 20:00
vrijdag 07:30 tot 20:00
zaterdag 09:00 tot 17:00
zondag Gesloten

 

☎ BEL ONS

Hoe kom je bij Pon Dealer Barneveld?

Adres
Ambachtsweg 15-C, 3771 MG Barneveld, Nederland

 

Reviews over Pon Dealer Barneveld

4,1
Gemiddelde waardering met 335 beoordelingen

 

Reinder(5 out of 5 stars (5 / 5))
Hier een tweedehands VW UP gekocht, fijne ervaring! De verkoper was behulpzaam en nam de tijd om alles goed uit te leggen. Tijdens de proefrit bleek de auto bij het remmen te trillen, dit werd gelijk verholpen in de werkplaats zodat we de auto alsnog dezelfde dag konden mee konden nemen. Ik zou dit bedrijf zeker aanbevelen!

Lex(5 out of 5 stars (5 / 5))
Graag deel ik mijn goede ervaring over Pon Dealer en in het bijzonder Harold Van Asselt! Servicegericht en prettig in communicatie. Sinds maandag rijd ik met veel plezier in mijn nieuwe Seat Leon ST.

Easger(1 out of 5 stars (1 / 5))
Ga hier niet voor een “budget occasion”
Dat zijn auto’s die een onderhoudsbeurt nodig hebben. Men zegt dat de auto een grondige inspectie heeft gehad. Dat klopt vast wel. Bij het verkoopgesprek pakt dan men het rapport er bij en volgt de opsomming van wat er moet gebeuren. Dat de auto een paar duizend kilometers geleden al een grote beurt had moeten krijgen maar dat dat door de vorige eigenaar niet is uitgevoerd. Dat willen ze dan best voor jou doen als je maar betaalt. Je mag het natuurlijk ook zelf ergens anders laten doen…
Het zou eerlijk zijn te vermelden dat budget achterstallig onderhoud betekent en wat de kosten zijn om de auto rijklaar te maken. Je kunt dan vooraf bepalen of het de moeite van een proefrit waard is.

Marcello(1 out of 5 stars (1 / 5))
Prijsopgave gevraagd vervangen bobine en bougiekabels voor seat leon 2011.
550 euro ???
Deze zijn te koop voor 125 euro(bosch) op internet.
Nu laten doen door plaatselijke bovag garage .
250 euro.
Belachelijke prijzen!!! Bij de dealer.

Sharwan(5 out of 5 stars (5 / 5))
Echt super goed geholpen door Harold van Asselt. We hebben vandaag onze nieuwe Seat opgehaald. Van het begin tot het einde echt super goed geholpen, zeker een aanrader. Hij heeft er echt verstand van en weet duidelijk waar hij het over heeft. Harold en Pon zijn zeker waar je moet zijn!!!

Harold nogmaals bedankt voor jouw vakmanschap!

Danny(5 out of 5 stars (5 / 5))
Al sinds 2015 vaste klant met eigen nieuw auto en onderhoud van mijn lease auto’s (VW en AUDI). Echt geweldig vriendelijk en professioneel personeel. Zeer goede service en duidelijk communicatie! Auto is altijd in goede handen! Ruitenwisvloeistof en even je auto netjes wassen is de standaard bij Pon Dealer Barneveld.

In 2015 als startende ondernemer een mooie nieuwe auto kunnen leasen en perfect geholden door Dhr Peter Muller. Dankzij hem ben ik altijd trouwe klant gebleven!

Ga zo door toppers!

Patrick(2 out of 5 stars (2 / 5))
De afgelopen 4 jr klant geweest naar volle tevredenheid.
Maar na het overwegen van een andere VW laten we Pon links liggen en gaan bij een andere VW dealer kijken.
Bijzonder slechte inruilwaarde en geen enkele onderhandeling bij meneer de Oudste. Een klant kwijt inclusief de aanschaf van een occasion. Ik zou zeggen ga zo door Pon!

Frits(5 out of 5 stars (5 / 5))
Net bedrijf naar volle tevredenheid voor de 2e keer een auto gekocht .
Altijd veel keus en goede prijzen.

kamil(1 out of 5 stars (1 / 5))
de auto is te koop, maar een proefrit is niet mogelijk. na 100 km gereden te hebben, kon ik de auto niet eens starten. de prijs op de website aanbood is andere op locatie prijs omhoog

Bram(5 out of 5 stars (5 / 5))
Via Audi mobiliteit garantie heeft pon onze auto gerepareerd na tevredenheid.

Sacha(5 out of 5 stars (5 / 5))
Voor de 2de maal bij aanschaf van een occasion, goed geholpen door Harold van Asselt. Alles met hem in 1 week geregeld, testrijden en de volgende dag al komen ophalen. Met dank aan de werkplaats die de auto nog tijdig klaar kon maken. Team werkt gesmeerd. Al 2 jaar klant en merk de nauwe samenwerking tussen receptionisten, monteurs en verkopers.

Gerrit(5 out of 5 stars (5 / 5))
Occasion Audi S5 gekocht bij Pon. Uitstekend geholpen door verkoper. Vriendelijk personeel. Alles werd duidelijk toegelicht.

Jeroen(5 out of 5 stars (5 / 5))
Wat mij betreft de beste pon-dealer, altijd snel geholpen met service, denken mee en zetten dat stapje extra. Meer dan prima!

Jordi(5 out of 5 stars (5 / 5))
Uitstekende service. Zal hier zeker nog een keer komen om een occasion te kopen. Super tof geholpen door Harold van Asselt

Bjorn(1 out of 5 stars (1 / 5))
LET OP BIJ INRUILEN : dit bedrijf geeft lage inruilprijzen bij merken die ze zelf niet willen verkopen. Deze verkopen ze dan aan een veiling! In dat geval kun je beter zelf verkopen. In mijn geval was verkoper toch van mening dat hij mij een goede inruilprijs gaf met 7250 euro en ze staan een rapport met foto’s van je auto te maken alsof je een super aanbieding krijgt! Auto opgekocht op de veiling door een ander autobedrijf. Gevolg verkoopprijs van 10.450 euro! Verkoper had mij moeten adviseren de auto NIET in te ruilen, maar ipv daarvan probeerde hij mij te overtuigen dat hij een eerlijke prijs bood!!!

Update:
Naar aanleiding van de reactie van PON op mijn review heb ik ze nog gesproken en ze verrekken het om hun fout toe te geven. De meneer aan de telefoon was vooral uit op dat ik de review zou verwijderen, want het kon wel eens klanten gaan kosten.
Mensen wees op je hoede als je hier een auto in gaat ruilen!

Maurice(5 out of 5 stars (5 / 5))
Koop hier graag een auto’s

Service is prima te noemen.

Top medewerkers

John(1 out of 5 stars (1 / 5))
tot 2x toe duidelijke telefonische afspraken gemaakt en deze worden niet na gekomen. 1e afspraak was mbt een proefrit, afspraak stond ingepland en duidelijk gemaakt dat ik de auto wou kopen. vrije dag opgenomen, maar in het weekend moest ik er zelf achter komen dat de auto verkocht was. Geen belletje ontvangen. Er zou een passende oplossing aangeboden worden, die kwam er, immers binnen 2 weken zal er een gelijkwaardige auto binnen komen. hierover zal ik als 1e geïnformeerd worden. tussentijds zelf nog even gebeld en er werd mij gezegd dat er nog niets bekend was. loop volgende week was het antwoord. Zelf zag ik ineens de auto online komen, na weer telefonisch contact gezocht te hebben, bleek de aan mij toegewezen auto al weer door verkocht te zijn.
Afspraak is Afspraak is hier niet op zijn plaats, veel mooie praatjes maar geen daden!
Verkopers gedragen zich arrogant en waarderen een particulier duidelijk niet.
Tip om hier geen afspraken te maken en lekker naar een andere dealer of merk zelfs merk auto te gaan.

Jeroen(1 out of 5 stars (1 / 5))
Wat een verschrikkelijk bedrijf groot en veel te zakelijk, geïnformeerd naar auto die binnen moest komen maar al wel foto’s beschikbaar waren.
inruil voorstel aangevraagd nog nergens zo’n laag voorstel ontvangen als elders en dit is dan de dealer waar je, je auto in orderhoud hebt ongelooflijk. (ik bedoel onze auto bij merkdealer in onderhoud, niet Pon zelf maar behoord wel tot het merk wat we rijden)
ook niet de vraag kom even langs met je auto kunnen we kijken nee hoor de computer geeft een inruilwaarde aan en dat is het.
Voor ons het eerste maar ook zeker het laatste contact wat we hebben gehad met dit bedrijf.
zeker geen aanrader!!

Mehmet(3 out of 5 stars (3 / 5))
Afgelopen vrijdag Pon Dealer in Barneveld bezocht om te oriënteren. Maar ben een mooie A4 tegengekomen en zijn toch gaan vragen hoe het er mee zit.

Volgens de verkoper werden de auto’s niet zomaar geselecteerd. Deze moeten voldoen aan bepaalde kwaliteit, km etc. etc.

Na mijn vraag wat voor kosten in de nabij toekomst moest gaan maken kreeg ik te horen dat deze al direct een olie servicebeurt moest hebben (470EUR).

(ik lees vaak in de reviews dat er niet wordt gereserveerd maar toen ik al een testrit had gemaakt en kon onderhandelen gaf de verkoper aan dat iemand anders zou komen en hij voorrang heeft.)

Onderweg naar huis werden we gebeld dat dhr. X was afgehaakt en kwam de verkoper met een bod. Maar ook werd er achteraf aangegeven dat de remvloeistof en ruitenwissers vervangen moeten worden. Dit voor een auto waarvan Pon Dealer aangeeft dat ze niet ZOMAAR auto’s selecteren en in occasion zetten. (ook trok de auto naar rechts tijdens de testrit)

Vraagprijs is 28.250 voor een niet rijklaar auto. Dit is dan ook niet aangegeven terwijl het duidelijk in hun systeem staat. Dan maar het plus pakket erbij werd er aangegeven. want dat kon ik komende tijd zorgeloos rijden.

Indien dit kosteloos erbij kon prima. Maar nee, ze willen de servicebeurt, ruitenwissers en remvloeistof vervangen maar niet het plus pakket geven.

Dus wat je al had moeten krijgen wordt gezien als ‘korting’ en krijg je er niets anders bij of gaat er niks van het prijs eraf.

Hier kreeg ik dus een dubbel gevoel. Manier waarop de verkoper het overbrengt en de werkelijke service, kwaliteit en prijs klopte niet meer.

3 sterren voor nu. ( dit had 2,5 moeten zijn).

Mocht er een volgende keer komen, dan beter opletten en misschien een andere verkoper 🙂

Marco(1 out of 5 stars (1 / 5))
Hele slechte ervaring. Deze verkoopfabriek luistert niet naar de klant. Tevens proberen ze mij ook nog te besodemieteren door de prijs op te voeren zodat ze extra korting kunnen geven. Ik heb hier dus niet gekocht en zal dit ook nooit doen.

Jeroen(5 out of 5 stars (5 / 5))
Erg goed geholpen door Laurens bij het zoeken naar een nieuwe auto. Het bedrijf heeft tevens een goede service. Heel erg fijn om zaken te hebben gedaan.

KAN(5 out of 5 stars (5 / 5))
Ik had interesse getoond in een gebruikte Skoda Karoq en werd netjes op de hoogte gesteld dat de auto nog niet binnen was en als 3e gegadigde op de lijst kwam te staan. Na een week werd ik netjes gebeld dat de nummer 1 en 2 hadden afgehaakt omdat zij al voorzien waren. Afspraak gemaakt voor een proefrit; super nette ontvangst met koffie en een koekje. Na de proefrit een inruilprijs gekregen; in overleg besloten om de auto particulier te verkopen. Na 2 weken gebeld of de auto nog beschikbaar was en gisteren de auto opgehaald. Complimenten voor Harold van Asselt, super aardige en deskundige vertegenwoordiger. Mijn volgende auto wordt er weer eentje van Pon in Barneveld!

Christiane(5 out of 5 stars (5 / 5))
Goede service, heel vriendelijke mensen.
Ons grote dank gaat naar Bram van de bedrijfswagen, die ondanks hij nog niet aan het werk was ons ging helpen en meteen voor dezelfde dag nog een afspraak geregeld heeft.

Ivetra- Tuning (5 out of 5 stars (5 / 5))
Flink aanbod van zeer nette auto’s tegen een scherpe prijs. Vriendelijk personeel.

Thomas(1 out of 5 stars (1 / 5))
Afspraak gemaakt om proef te rijden in een Skoda Fabia Combi. Auto wordt aangeboden voor € 9750,-

Auto eerst bekenen en vervolgens een proefrit gemaakt. Tijdens de proefrit was het duidelijk dat deze auto al even stil had gestaan, er kwam een muffe lucht uit de airco. Niet veel later kwam er een melding op het display dat de auto onderhoud nodig had en dat de kentekenplaat verlichting nagekeken moest worden.

Eenmaal terug bij de dealer in gesprek met de verkoper. Die wist mij direct via zijn pc te vertellen dat o.a. de bougies, filters e.d. gedaan moesten worden, de remblokken zouden ook binnen 2000km vervangen moesten worden. Dit samen kosten € 830,-

Uit coulance wilde hij dan wel 20% korting hierover geven als PON deze reparatie zou uitvoeren.

Kort samen gevat, er wordt een auto aangeboden van € 9750,- waarbij men weet dat hierbij kosten komen van € 830,- Los van de airco, waarbij de uitleg van de muffe lucht wellicht een filter zou zijn.

Voor mij daarom een negatieve ervaring. Het is een mooi pand met veel auto’s maar het voorstel wat er bij mij gegeven was bevreemde mij nogal.

Laat ik voorop stellen dat ik normaal gesproken geen reviews schrijf noch de social media opzoek.

Radjesh(5 out of 5 stars (5 / 5))
Goede service, vriendelijk personeel worst aandacht aan jou en de auto besteed. Ze geven je goede, eerlijke advies en informatie.

Martein(5 out of 5 stars (5 / 5))
Goede en eerlijke service.
Ik kom er al jaren en nooit problemen met ze gehad.

Melvin(5 out of 5 stars (5 / 5))
Uitstekende service. Ook voor kleine reparaties tussendoor wordt tijd gemaakt. NPS 100

Leon(5 out of 5 stars (5 / 5))
Dit is eindelijk een dealer waar je een warm gevoel bij hebt. Alles super. De vorige was altijd wat. Deze wordt je geholpen als een vorst. Ook al rijdt je met een mii. Na een grote beurt auto gewassen. Normaal. Maar niet aan de binnen kant voor en achter. Alles schoon.En super vriendelijk.

Barneveld

Gijsbert(4 out of 5 stars (4 / 5))
Vorige week vrijdag gekeken naar verschillende auto’s netjes werd alles uitgelegd terwijl ze wisten dat ik nog niet meteen ging kopen kunnen veel auto dealers een voorbeeld aan nemen en meteen bij binnenkomst lekkere koffie aan geboden hoop ik gauw terug te komen

Oberdan(5 out of 5 stars (5 / 5))
Altijd goede service. Betrouwbare dealer.
Meneer Bram heeft voor alle auto omtrent problemen een goede oplossing paraat.

john(5 out of 5 stars (5 / 5))
Een garage waar je goed ontvangen wordt en waar ze ondanks de drukte toch de tijd voor je nemen

6R15(5 out of 5 stars (5 / 5))
Op zoek naar een nieuwe auto kwam ik bij deze Pon dealer in Barneveld uit, bij de eerste keer de auto bekijken viel het me op dat het al gelijk druk is in de ochtend (eigenlijk is het altijd wel redelijk druk daar) maar toch werd ik heel snel en vriendelijk geholpen, na het bekijken van de auto nog wat informatie gekregen en wat ik erg positief vond is dat ze totaal niet opdringerig zijn, heel duidelijk hoe de prijs is opgebouwd en wat er wel en niet bijzit. Bij de proefrit een week later vroeg de verkoper hoelang ik weg zou zijn en toen ik aangaf maximaal een uur bleek dat geen enkel probleem, na de proefrit heb ik de auto gekocht met twee kleine aantekeningen die nog verholpen moesten worden. Week later de auto opgehaald het was wel wat vroeg als je ver weg woont maar de auto stond er prima bij, helemaal gewassen en de aangegeven punten waren netjes verholpen. Bosje bloemen en de functie’s van de auto zijn we nog even snel doorgelopen zelfs zijn telefoon werd voor mij gekoppeld via Bleutooth. Al met al dus prima service zelfs de prijs is gewoon netjes ik zou deze dealer zeker aanraden het is de beste dealer die ik zover ben tegengekomen ga zo door.

Christian(5 out of 5 stars (5 / 5))
Goeie en snelle service! Aanrader!!

R. Huisman (3 out of 5 stars (3 / 5))
Mooie zaak, veel aanbod en je kan er zelfs een klantenontbijt krijgen, vriendelijke verkoper en mooi aanbod van auto’s. Helaas zijn we er niet uitgekomen doordat ze een wel heel laag bod deden op onze huidige auto.

F. R. (5 out of 5 stars (5 / 5))
Ontzettend leuk en goed geholpen bij het uitzoeken van onze nieuwe occasion door verkoper Laurens. We hadden wel wat wensen waar de occasion aan moest voldoen. Veel was mogelijk. Daardoor moesten er nog wat dingen aan de auto gebeuren. Hierdoor een aantal keren contact gehad met het personeel van de servicebalie en de werkplaats. Allemaal even enthousiast en druk voor ons in de weer. Om ons met een goed gevoel, in de voor ons nieuwe bolide de straat op te sturen. Zelfs toen het allemaal wat uit liep qua tijd en de vrouw toch echt naar haar werk moest stond Taxi Pon met verkoper de Jongste al gereed om haar thuis af te zetten. Top! Nog een keer terug geweest voor een kleinigheidje wat ook keurig werd opgelost. Nu lekker genieten van onze prachtige wagen. De mooie bos bloemen staat na 2wk ook nog steeds. Wij raden autodealer Pon in Barneveld iedereen aan. De 5 sterren zijn dus dik verdiend!

Ewan(5 out of 5 stars (5 / 5))
Geweldige plek met vele mooie auto’s! Ook mooie prijzen voor de prachtige bolides! Stage nemen zo ook goed aan! Top bedrijf!

Herman(5 out of 5 stars (5 / 5))
Geweldig in een woord.
Wat een service m.b.t. garantie afhandeling van een barst in een display van mijn Arteon.
Keurig vernieuwd en men heeft zelfs de auto door de was straat gehaald.
Hartelijk dank allemaal.
Fijne feestdagen en goed nieuwjaar gewenst.

Jelle(2 out of 5 stars (2 / 5))
We hebben hier recent een mooie 2 jaar jonge occasion gekocht. Mooi veel keuze en genoeg om uit te kiezen. Helaas was de (junior) verkoper niet bepaald kundig, de meeste vragen die je hebt kun je beter even nazoeken op google, want de antwoorden zijn alleen wat je wil horen en niet zozeer wat het echt is. Daar kan ik nog wel mee leven.. iedereen moet het een keer leren.
Maar toen het contract eenmaal getekend was ging er te veel fout om nog positief te zijn over dit bedrijf.
Een week om een auto klaar te maken volgens het afleverpakket (600 euro) daarna konden we hem ophalen, daar begonnen de fouten.
De auto betalen, bij het pinnen blijkt er 100€ meer op de bon te staan dan op het koopcontract waar we ze zelf op moesten wijzen. Het is hersteld, maar even snel een auto ophalen was er al niet meer bij.
Aangekomen bij de auto zelf, blijkt er geen motorolie en veiligheidsdriehoek in de auto te zitten (hoort bij afleverpakket), ook daar moest ik zelf op wijzen. Dus dat moet nog opgehaald worden..
Vervolgens een rondje om de auto om de kleine steenslag plekjes te bekijken. Er was bij koopcontract afgesproken dat deze ingelakt en gepolijst zonden worden. Blijkt dit niet gedaan te zijn, ‘vergeten’.. dus dat moet later nog gebeuren, alleen wonen we 100 km verder op, dus we gaan er niet voor terug. Als voorstel vanuit de garage komen ze hem halen en de volgende dag weer brengen om het alsnog te doen. Op zich netjes voorstel, en zo is het ook gebeurt. Echter is het resultaat van het inlakken op voorkant dusdanig slechte kwaliteit dat ik het liever niet had laten doen! Kleur komt niet in de buurt, veel te donker en het heeft geen gladde (polijst) afwerking. Dit kon ik zelf ook met een verfstift.

Al met al zit ik dit jaar nog even bij deze dealer omdat er garantie op de auto zit, maar daarna ben ik meteen weg naar een andere garage.

Update 10-juli-2019:
Na aanleiding van Google review nam de dealer nogmaals contact op om tot een oplossing te komen voor het teleurstellende resultaat van het inlakken. Ik mag langskomen om het opnieuw te doen, maar omdat ik niet vaak in de buurt ben hebben ze eerst de lakstift voor de auto toegestuurd zodat ik het zelf kan bijwerken. De uitleg dat ik de aangebrachte lak kon verwijderen, voorzichtig met je nagel, lijkt effectief. Ik heb een aantal bijgewerkte plekken verwijderd, waardoor het nu zeker weer minder opvalt. Er was duidelijk veel te dik ingepakt. Netjes van de dealer om toch nog naar een oplossing te zoeken. In ieder geval een ster erbij.

Jan(5 out of 5 stars (5 / 5))
Top bedrijf. Zowel de verkoop als de service is zeer prettig en klantvriendelijk

Peter(4 out of 5 stars (4 / 5))
Grote dealer. De auto’s staan overzichtelijk tentoongesteld. Luxe showroom. Vriendelijk personeel. Ik heb slechts gekeken, niet gekocht.

Gerard(3 out of 5 stars (3 / 5))
Veel auto’s, enorme keuze, prachtig pand, maar minder aandacht voor de koper zelf.

Corné(1 out of 5 stars (1 / 5))
Heel vervelende ervaring met dit bedrijf. Na thuiskomst met aangekochte auto bleek dat er een sterretje in voorruit zat. Pon bood aan dit te maken want moest op terugrit veroorzaakt zijn. Nadat het te lang duurde naar Carglass gegaan en daar werd gemeld dat ruit al gemaakt was…vermoeden bestaat dus dat ruit is stuk gegaan in periode tussen proefrit en overdracht auto en dat ruit in die periode geharst is. Ik weet namelijk zeker dat sterretje niet aanwezig was tijdens proefrit! Na contact met bedrijf werd doodleuk gemeld, dat ik auto zo geaccepteerd had….met andere woorden garantie ‘met bocht om garantie om’….ik kom daar nooit meer en raad iedereen aan om heel goed op te letten alvorens een auto te accepteren!!

Jan-Peter Prenger (1 out of 5 stars (1 / 5))
We hadden voor 16.00 uur een afspraak gemaakt voor een proefrit. Om kwart over 4 vroeg ik of er nog iemand kwam om ons te helpen.
‘Uh, iedereen is bezet. Ik weet niet wanneer er iemand kan komen, ja, sorry hoor, maar we zijn onderbezet’. Lekkere service…. Zeg dan van te voren dat 16.00 uur niet uitkomt! Enigszins verbijsterd zijn we maar weer naar huis gegaan. Twee keer een half uur rijden voor helemaal niks.

Heleen(1 out of 5 stars (1 / 5))
Nare smaak overgehouden van dit bedrijf. Wij gaan onze auto elders kopen. Gemiste kans voor Pon Barneveld.

Kevin(1 out of 5 stars (1 / 5))
De Pon dealer group zou ik niet te serieus nemen onder de Volkswagen dealers. Ze houden zich niet aan hun afspraken en de klant komt hier zeker niet op de eerste plaats. Pas op voor de auto die je daar koopt. De mankement die de auto eventueel heeft worden niet erkend dan wel opgemerkt. Ook na het melden van een eventueel mankement wordt er niet serieus gereageerd en wuiven ze het weg. Als je dit dan wil bespreken ( tot zelfs de zo genoemde algemeen directeur van de Pon group) wordt er niet serieus gereageerd. Zelfs tot lacherig aan toe. Het is niet te bevatten hoe deze mensen met hun potentiële klanten omgaan. En dit is nog maar de helft van het verhaal.

Mensen wees bedachtzaam!!

Er zijn veel betere dealers.

Update;

Na lang heen en weer mailen. Proberen ze ons eerst nog een duurdere auto aan te smeren. En als klap op de vuurpijl doen ze dit zelfde met een pon plus pakket alla 795,-.
Ze zijn geen zins bereid tot een oplossing.
Het zal wat zijn als je daar een auto gekocht hebt en er mankeert wat aan. Nou succes.

Update 2;

Ze laten compleet niks meer van zich horen. En laten ons als gezin gewoon in de kou staan. Ook over de gemaakte kosten maken hun zich geen zorgen. Het zijn niks meer als geld beluste mensen daar.

Dus pas op!!

Update 3;

Het blijft compleet stil. Ondertussen ga ik mijn pijlen maar richten op een ander merk. Nooit maar dan ook nooit meer Volkswagen!! Ben nog nooit zo slecht behandeld door wat voor bedrijf dan zoals bij Volkswagen.

Blijf ver bij Volkswagen vandaan!!

Update 4;

Nog steeds niks vernomen.

Arie(4 out of 5 stars (4 / 5))
Ponocasion, veel vooroordelen maar een hele goede ervaring. Kreeg hier het gevoel dat het ook mensen waren, wat ik bij heel veel auto verkopers bij grotere bedrijven niet heb. Dus positief in meerdere opzichten.

Roelof(5 out of 5 stars (5 / 5))
Goede service aardig personeel en goed geautomatiseerd

Peter(5 out of 5 stars (5 / 5))
Keurig geholpen, geheel volgens afspraak en na vervangen van onderdelen werd de auto volledig gewassen weer afgeleverd!

jules(5 out of 5 stars (5 / 5))
Leuk geholpen onder genot van n kopje koffie!
Inruil prijs moeten wij nog vernemen!
Maandag weten wij meer!

willem(3 out of 5 stars (3 / 5))
Ik ben best tevreden over de kwaliteit van het onderhoud, maar die wachttijden… Ik ga naar Pon omdat ik daar m’n (tweede) Tiguan gekocht heb. De auto voor een onderhoudsbeurt op tijd afgeleverd en zou, zoals afgesproken, wachten tot hij klaar was. Duur van het onderhoud: een uur tot 5 kwartier. Na vijf kwartier komt de receptionist aanlopen en denk ik dat ik weg kan. Niet dus. Er worden nog enkele punten doorgenomen en de wachttijd is een uur langer. Niet de eerste keer dat het zo uitloopt. Ben er klaar mee. De dealer in de buurt waar ik woon komt nadrukkelijk in beeld…

John(5 out of 5 stars (5 / 5))
Vlot en netjes ontvangen, goed kunnen inruilen op een andere auto.

Familie(5 out of 5 stars (5 / 5))
VW dealer met service op het hoogste niveau. Niet de goedkoopste maar wel met afstand de beste autodealer van Midden Nederland

Dave(5 out of 5 stars (5 / 5))
Goede service en een ruim aanbod aan personen en bedrijfswagens.

marco(1 out of 5 stars (1 / 5))
Zeer slechte ervaring met deze vestiging van Pon voor aankoop occasion en inruil oude auto.
De gemaakte afspraak werd 10 minuten voor tijd afgebeld met de mededeling; auto is al verkocht! (Was al 1,5 uur onderweg) Vier dagen vooraf contact gehad via chat, mail en telefonisch. Inruilvoorstel gehad en proefrit afspraak gemaakt. Zelfs de dag voor de afspraak nog telefonisch contact gehad. Blijkbaar werkt het personeel volledig langs elkaar heen of was de auto een lokkertje… Zo ga je niet met mensen om Pon!

H(1 out of 5 stars (1 / 5))
had pech met mijn Skoda via de mobiliteit service kwam de monteur Herbert deze heeft de storing gevonden en opgelost met een reserve onderdeel dit was prima
ik zou de andere dag het het onderdeel laten vervangen bij Pon Barneveld daar aan gekomen heb ik mij gemeld later is de auto meegenomen en wij aan de koffie.
de meneer kwam de sleutel brengen maar het onderdeel was niet op voorraad zeer vreemd dit onderdeel zit in de auto’s van Audi Volkswagen en Skoda.
Afgesproken zou de zaterdag erop langs komen later heb ik gebeld of het donderdag ook kon deze meneer kon en wist niks van een afspraak af kon niks vinden over mijn auto zeer raar ik was er toch echt geweest
deze meneer vroeg of ik wel bij deze dealer geweest was en niet bij een ander dat was een vraag die ik niet waardeerde ik weet echt wel waar ik was geweest daarop gezegd ga wel naar mijn eigen dealer die gebeld en die had gewoon in voorraad en is er ingezet
ik vind Pon Barneveld de slechtste dealer die ik ooit heb mee gemaakt en hoop er ook nooit meer te komen

naderhand gesprek gehad met de dealer en is het uitgepraat

Bart(5 out of 5 stars (5 / 5))
Erg plezierig geholpen en een goede uitleg gehad van onze nw auto. Bedankt

Gertjan(4 out of 5 stars (4 / 5))
Wij zijn hier hartstikke goed geholpen en uit eindelijk hebben we onze nieuwe auto hier ook gekocht.

Echter is er 1 min punt, er is geen airco in dr showroom.
Dit is echt vreselijk toen de temperatuur buiten 38 graden was.

Zo’n groot bedrijf zou toch wel een airco moeten kunnen plaatsen ?

Rene(5 out of 5 stars (5 / 5))
Goede service.
Duidelijke afspraken.
Aardig personeel.
Duidelijke prijsafspraken.

Mary(4 out of 5 stars (4 / 5))
Vriendelijk en goed geholpen en een mooie bos bloemen meegekregen bij het ophalen van mijn auto!

Bas(5 out of 5 stars (5 / 5))
Dinsdag 10 december 2019
Vandaag bij Pon occasion een mooie VW up gekocht.Proefrit gemaakt en na wat papierwerk en paar lekkere koffie naar huis.Goede service en leuk geholpen.Bedankt voor het snelle levering top.

Lorena(1 out of 5 stars (1 / 5))
Te mooi om waar te zijn. Je word haast gedwongen om een pon pluspakket er bij te nemen, omdat hij al zo is klaar gemaakt. Heel jammer. Nooit meer naar een pon-dealer.

Walter(4 out of 5 stars (4 / 5))
Gastvrij occasion center met een enorm aanbod, goeie service en een handige reuzen ipad om de autos te filteren en zoeken, een GPS systeem om de gezochten auto makkelijker te vinden zou handig zijn.

Edwin(3 out of 5 stars (3 / 5))
Nette zaak langs de A1, heel veel keuze en nette showroom

Hans(1 out of 5 stars (1 / 5))
Na eenmaal een auto gekocht te hebben vraag om korting op een set winterbanden en het is gedaan!

jacq(4 out of 5 stars (4 / 5))
Goede snelle garage, nette en vriendelijke mensen.

Barry(1 out of 5 stars (1 / 5))
PON Occasion Center, Een betrouwbare keuze………, nou voor ons NIET! Als je een auto koopt bij PON word je hartelijk ontvangen met kop koffie, proefrit maken is geen enkel probleem en als de deal gesloten is krijg je een bos bloemen. Alleen wanneer je met een technisch mankement bij PON komt om hier over te praten dan praat je tegen de wel bekende muur. De medewerker van PON weet zijn verhaal prima op te dreunen. “Uw auto is niet bij de dealer in onderhoud, wij hebben niet naar het mankement kunnen kijken om vast te stellen wat de oorzaak is, het is buiten uw garantie” en ga maar zo door. Wij snappen heel goed dat een garantietermijn verlopen is. Maar een vastgelopen motor bij een auto van 6 jaar oud met 90.000 km op de teller is wel heel bizar. Schade €6.000
Zo vriendelijk als je ontvangen wordt bij de aankoop van onze auto, zo koel wordt je nu behandeld met je jas aan, geen koffie en de medewerker blijft achter zijn balie zitten. Totaal geen mimiek in de medewerker zijn gezicht van begrip, meedenken in opties, geen interesse in de foto’s of wat dan ook.
“Veilige keuze” is hun eigen slogan als je de reclame van VW Passat bekijkt, maar voor ons niet meer! En dan nog te bedenken dat wij van de zomer aan het kijken waren bij PON voor een nieuwe VW T-ROC. Dag PON Occasion Center, duimpje omlaag voor de manier hoe jullie met jullie klanten omgaan bij technische mankementen. En hierbij dan toch nog een paar foto’s van de ernstig verkoolde toestand.

Update:
Zoals verwacht verder niks van PON vernomen.
De auto rijdt inmiddels bijna weer 2 maanden rond met een gereviseerd blok. Bij afleveren van het blok bij de garage zei de chauffeur dat hij nog 8 dezelfde blokken moest afleveren die dag. Dus het maar blijven ontkennen van PON dat er niet veel problemen met deze blokken zijn?!?

Gijs(1 out of 5 stars (1 / 5))
Slechte auto’s die vaak kapot gaan.

Anton(4 out of 5 stars (4 / 5))
Veel occasions. Goede en snelle hulp van de verkopers. Bezoekje waard.

☎ BEL ONS

Pon Dealer Barneveld foto

Vind andere autoherstelbedrijven in uw omgeving?

Hieronder vindt u andere autoherstelbedrijven in Barneveld:

Reacties

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *