Bourguignon Leeuwarden foto

Bourguignon Leeuwarden ⭐⭐⭐⭐

Wij tonen u alle informatie over deze auto reparatiewerkplaats:

Hoe neem ik contact op met Bourguignon Leeuwarden

 

Openingsuren Bourguignon Leeuwarden

maandag 08:00 tot 18:00
dinsdag tot 18:00
woensdag 08:00 tot 18:00
donderdag 08:00 tot 21:00
vrijdag 08:00 tot 18:00
zaterdag 08:00 tot 17:00
zondag Gesloten

 

☎ BEL ONS

Hoe kom je bij Bourguignon Leeuwarden?

Adres
Jupiterweg 15, 8938 AD Leeuwarden, Nederland

 

Reviews over Bourguignon Leeuwarden

4,4
Gemiddelde waardering met 316 beoordelingen

 

Jacob(5 out of 5 stars (5 / 5))
Ik was druk onderweg en een geel lampje ging branden. Kon direct terrecht voor hulp. Monteurs pakten het direct op om te zorgen dat ik zonder zorgen mijn ronde met bestellingen af kon maken. Top!

Asdf(5 out of 5 stars (5 / 5))
Wij hadden een aanrijding gehad, kwamen bij de schadeafdeling van bourguignon terecht. Daar werden we hartelijk ontvangen, ook al was onze auto Total losse,werden we toch blij van hoe de mensen hier ons behandelden.
Dit was fair, en werd er meer voor ons gedaan dan nodig was. Dus dikke pluim.

Johan(5 out of 5 stars (5 / 5))
Fijn gesprek gehad. Goed geholpen en de juiste informatie gekregen. Hier koop je met plezier een auto!

Yt(1 out of 5 stars (1 / 5))
Nooit leuk om een slecht refentie te geven, maar de verkoper (jr) was niet enthousiast, niet kundig en het duurde 3 dagen voordat we een voorstel kregen. Voor de proefrit werd de auto naar buiten gereden. We hebben vervolgens minstens 15 min buiten bij de auto gestaan en zijn toen zelf naar binnen gegaan, of de handelskentekenplaten er op konden. Na de proefrit, geen enthousiaste verkoper die naar buiten kwam. Toen wij over de in te ruilen auto melden, dat er een nieuwe motor in zat, geen vragen. Toen we zeiden dat dat was ivm met het hoge olieverbruik (staat mijn type auto bekend om), zei hij “ooh ja dat zou ik nog vragen” op de vraag of er winterbanden bij zaten, zei hij ” volgens mij niet”. Zijn collega (sr) zei ik kijk even achter en ja ze zaten er wel bij. En nee, het was niet druk, wij waren de enigen op dat moment. Het ging om een auto van € 45000,00.

Amin(5 out of 5 stars (5 / 5))
Top service!, aardig en gezellig personeel

San(1 out of 5 stars (1 / 5))
Wat een slechte service !!!

Je wordt behandelt met de toon als of je minder bent dan hun.
Totaal geen moeite doen, en dat is toch wel iets wat je verwacht bij dit bedrijf… Niet dus…

Het betekend namelijk niet dat als je ( in hun ogen ) met een niet dure auto aankomt, je niet een dure zou kunnen gaan kopen. Gemiste kans om op het uiterlijk af te gaan.

Remco(1 out of 5 stars (1 / 5))
Auto ingeruild, nog niet thuis en er gingen allemaal lampjes knipperen.

Blijkt dat die een beurt moet hebben (verkoper zei dat dit pas 120.xxx moest gebeuren er was nog maar 80xxx mee gereden. banden te weinig profiel, ook 2 nieuwe banden vervangen om te mogen rijden zonder dat dit vermeld is door de verkoper.

Ik terug erheen wordt van kastje naar de muur gestuurd uiteindelijk naar service punt laten je rustig 2 uren even wachten met vervolgens de mededeling dat er niks aan de hand is.

Enige wat ze wouden doen was een korting pasje van 20% op onderhoud eventueel.

Lang verhaal kort gemaakt €500,- kosten gemaakt op een goed volgends hun een goed onderhouden occasion.

Voor mij nooit meer een auto bij deze zaak!

Martin(5 out of 5 stars (5 / 5))
Ik kwam voor het inbouwen voor een cruise control, achteraf bleek het langer te duren dan afgesproken en moest mijn auto blijven staan.

Ik kreeg een leenauto mee en de volgende ochtend was mijn auto alweer klaar.
Ik ben super tevreden over de fantastische service die Sake en Gesina mij hebben geboden. Ook de monteurs hebben topwerk geleverd!

Een goede dealer met super goede service en hele vriendelijke mensen, ik kom uiteraard zeker terug

Sigurd(5 out of 5 stars (5 / 5))
Af en toe in je leven tref je een oprechte vakman. Herman Bekker van Bourguignon is zo’n vakman. Een parel die tot in elke vezel van zijn lichaam zijn vak beheerst. Hij begrijpt oprecht welke emoties iemand heeft die een nieuwe auto aanschaft. Herman maakte van de koop van mijn Kodiaq echt een feestje. Hij nam de tijd was betrokken, informeerde goed, en was zelf ook goed geïnformeerd.. Echt een belevenis. Ik heb 250 kilometer van huis moeten rijden (en weer terug) voor deze happening maar het waren 250+250 welbestede kilometers. Als Bourguignon in Oslo was gevestigd was ik er nog naartoe gegaan. Echt een aanrader. Bourguignon en Herman bedankt.. En mensen die dit lezen denken misschien dat ik familie of vriend ben zo lyrisch als dat ik ben.. ik beloof jullie ik ben geen familie of vriend.. al voelt dat inmiddels misschien een beetje wel zo!

frits(5 out of 5 stars (5 / 5))
Fijne garage. Vriendelijk behulpzaam personeel. Wordt serieus naar de klant geluisterd. Zeker aan te raden!!!

Jeroen(5 out of 5 stars (5 / 5))
Zelden zo prettig geholpen bij de aanschaf van een andere auto. Top geholpen dus zeker een aanrader

Lykele(5 out of 5 stars (5 / 5))
Gisteren een nieuwe golf 8 R line gekocht zeer goed geholpen door Jacob Schram zeer vakkundig. Update vrijdag 8 januari afgeleverd corona proef wat een geweldige auto. Zeer blij mee, rijd super wat een bak.

Freerk(5 out of 5 stars (5 / 5))
Online afspraak gemaakt ging vlot,na een vraag van een prijsopgave meteen antwoord dus je weet waar je aan toe bent. Bij ophalen netjes gewassen. Ben een nieuwe klant en kom zeker terug.

Rob(5 out of 5 stars (5 / 5))
Mijn nieuwe auto hier gekocht. Ben hier heel blij mee. Vriendelijke verkoper

Brianna(1 out of 5 stars (1 / 5))
Zeer slecht maakt online afspraak vervolgens word je gebeld op het laaste moment dat het niet lukt zet het dan gelijk op de website kom er nooit meer!

Planespotter14(5 out of 5 stars (5 / 5))
Bij toeval reed er een rs6-r door Leeuwarden, na een kort praatje met de verkopers er wat mooie foto’s van kunnen maken. Super aardig en enthousiast!

jan(3 out of 5 stars (3 / 5))
Sleutel deed niets meer, eerst batterij vervangen, nog steeds niets , opnieuw inlezen, hij deed het weer. Pffff, al die elektronica…. Direct geholpen

Hendrik(4 out of 5 stars (4 / 5))
Met onze auto’s vh werk komen we hier. Goeie service, vriendelijk personeel, lekkere koffie! 😉

Vincent(1 out of 5 stars (1 / 5))
Slechte probleem analyse. Na de boel gereset te hebben en een ‘uitvoerige testrit’ te hebben gemaakt kreeg ik de auto terug. Er zou niks aan de hand zijn. Ik had nog geen kilometer met de auto gereden en dezelfde problemen staken weer de kop op. Opgebeld om aan te geven dat ik een dikke prijs betaald had voor niks. Vervolgens de auto bij een wél vakundige garage gebracht die er snel achterkwam dat er een scheurtje in de turboslang zat.

Overal reacties op, maar op de negatieve bijna niet?! Lekkere service weer. Ik heb reeds een klacht ingediend bij het hoofdbureau van PON. Hopelijk nemen hun mij wel serieus.

Jane(1 out of 5 stars (1 / 5))
Auto gebracht voor diagnose probleem. 100 euro onderzoekskosten betaald. Auto weer opgehaald, stonk ontzettend naar rook. Hoofdsteun bestuurderskant was vooral erg. Schoongemaakt met tapijtreiniger. Email daarover gestuurd maar nooit reactie ontvangen. Diagnose bleek ook nog eens niet het probleem te verhelpen waarvoor we waren gekomen.

Klaas(1 out of 5 stars (1 / 5))
Eerste klas oplichters zijn dit.
Vorig jaar voor APK en beurt naar deze dealer geweest. Toen werd mij gezegd dat mijn boardcomputer stuk was en mijn onderhoudsinterval niet gereset worden. Ze konden voor 300 euro dit probleem oplossen, door een nieuwe computer er in te zetten. Ik heb dit toen niet gedaan en een jaar later hebben ze zonder probleem de sjoemelsoftware vervangen. Daarna ben ik bij een andere garage voor een beurt en APK geweest en dezen hadden helemaal geen probleem met de boordcomputer. Mijn conclusie de boardcomputer is of op magische wijze uit zich zelf hersteld. Of hij is nooit stuk geweest en deze garage wou makkelijk 300 euro verdienen over mijn rug.

Milan(1 out of 5 stars (1 / 5))
Waardeloze dealer, slechte ervaring mee. In de zomer een auto van 4 jaar oud gekocht en alleen maar problemen gehad, waarbij de dealer niet thuis gaf. We hebben grootste deel van de kosten voor eigen rekening moeten nemen. Afspraken zijn niet nagekomen en we worden volledig in de zeik genomen. Zelfs 2 maanden later wordt ik nog steeds boos van de manier waarop ik hier ben behandeld.

Draaisma(5 out of 5 stars (5 / 5))
Zeer tevreden met de tweede VW

Gonnie(1 out of 5 stars (1 / 5))
Golf gebracht voor diagnose omdat ons eigen garagebedrijf het probleem niet kon vinden. 100 euro onderzoekskosten betaald, advies Bourguignon: turbo vervangen. Dit hebben we laten uitvoeren door eigen garagebedrijf maar daarmee was het probleem niet verholpen. Contact opgenomen met Bourguignon maar zij wilden alleen tegen nieuwe onderzoekskosten opnieuw naar de auto kijken. Ze wilden wel even checken of de turbo wel goed en goed gemonteerd was (arrogant). Probleem is inmiddels door eigen garage verholpen. Heeft niets met turbo te maken. Heeft wel extra kosten met zich mee gebracht.

Wim(5 out of 5 stars (5 / 5))
Ik heb elders een auto gekocht met een verouderd navigatiesysteem. Ze gebben mij vlot geholpen dat probleem op te lossen…..

Jesse(5 out of 5 stars (5 / 5))
Twee weken na een gebruikte audi te hebben aangeschaft begon de koppeling door te slippen. Dit probleem kon echter bij een proefrit samen met de monteur niet gereproduceerd worden. Desondanks werd door Bourguignon geen halve maatregelen getroffen en werd de koppeling onder garantie in zijn geheel vernieuwd. Vijf sterren voor serviceadviseur Jurjen Jensma en de monteurs.

Uko(5 out of 5 stars (5 / 5))
Ronduit perfect geholpen bij een terugroepactie. Netjes teruggebeld dat er nog wat was, inclusief prijsindicatie vooraf. Goed werk! Erg blij mee.

Erwin(5 out of 5 stars (5 / 5))
Vriendelijke verkopers. Ik werd zelfs uitgebreid te woord gestaan, ook nadat ik aangaf dat zij de nieuwe lease auto niet mochten leveren…..

janet(4 out of 5 stars (4 / 5))
Super service. Kwaliteit staat hoog bovenaan.

BlueFish(5 out of 5 stars (5 / 5))
Erg vriendelijk, magazijn ook geopend op zaterdag!

Draaisma(5 out of 5 stars (5 / 5))
Zeer tevreden met de tweede VW

— (5 out of 5 stars (5 / 5))
Beter dan Bourguignon tref je het niet!

Nicolette(4 out of 5 stars (4 / 5))
Na 3 jaar hopelijk eindelijk de oorzaak van het aangaan van het EPC lampje gevonden

Maria(2 out of 5 stars (2 / 5))
Het ging wel

Klaas(5 out of 5 stars (5 / 5))
Dik en dik tevreden.

Patrick(5 out of 5 stars (5 / 5))
Erg klantvriendelijk!

Roland(5 out of 5 stars (5 / 5))
Na 3 keer kennen ze je bij naam en de service is altijd top.

Gonnie(1 out of 5 stars (1 / 5))
Golf gebracht voor diagnose omdat ons eigen garagebedrijf het probleem niet kon vinden. 100 euro onderzoekskosten betaald, advies Bourguignon: turbo vervangen. Dit hebben we laten uitvoeren door eigen garagebedrijf maar daarmee was het …

Klaas(1 out of 5 stars (1 / 5))
Eerste klas oplichters zijn dit.
Vorig jaar voor APK en beurt naar deze dealer geweest. Toen werd mij gezegd dat mijn boardcomputer stuk was en mijn onderhoudsinterval niet gereset worden. Ze …

Vincent(1 out of 5 stars (1 / 5))
Slechte probleem analyse. Na de boel gereset te hebben en een ‘uitvoerige testrit’ te hebben gemaakt kreeg ik de auto terug. Er zou niks aan de hand zijn. Ik had nog geen kilometer met de auto gereden en dezelfde problemen staken weer de …

Willem(5 out of 5 stars (5 / 5))
Gisteren een auto bij Bourguignon gekocht; uitermate correct en netjes geholpen. Bedankt nog voor de vlotte afhandeling.

Ruud(4 out of 5 stars (4 / 5))
Altijd heel klant vriendelijk en mooie showroom. Top geregeld.

Petra(5 out of 5 stars (5 / 5))
Onze auto is hier voor een reparatie geweest. Professionele behandeling en keurige benadering van ons, als klanten .

Jan(5 out of 5 stars (5 / 5))
Goed, vriendelijk en objectief te woord gestaan in de Seat showroom!

Omedus(1 out of 5 stars (1 / 5))
Zeer onduidelijke communicatie van de garage over een reparatie waardoor deze veel duurder werd dan nodig.

Y. Os (5 out of 5 stars (5 / 5))
Mooie zaak en wordt altijd goed geholpen door Arjan van de onderdelendienst.

Thewis(2 out of 5 stars (2 / 5))
Door een fout bij onderhoudsbeurt 2 banden moeten wisselen. Duurt anderhalf uur!!!

A. H. (5 out of 5 stars (5 / 5))
Zeer vriendelijke verkopers! Ben erg vakkundig geholpen bij het Skoda filiaal.

Jan(5 out of 5 stars (5 / 5))
Vriendelijke ontvangst. Reparatie snel en goed.

Marcus(5 out of 5 stars (5 / 5))
Goed geholpen. Handige haal en breng service.

John(5 out of 5 stars (5 / 5))
Snelle service, koffie was nog niet eens op toen ze al zeiden: weer klaar!

Roelof(5 out of 5 stars (5 / 5))
Erg vriendelijk te woord gestaan en goed geholpen door de medewerkers

— (5 out of 5 stars (5 / 5))
Beter dan Bourguignon tref je het niet!

Juan(5 out of 5 stars (5 / 5))
Goede, nette service en vriendelijk personeel. Gratis koffie en WiFi.

Ludie(5 out of 5 stars (5 / 5))
Hele fraaie garage en bijzonder vriendelijke medewerker gesproken.

Mathijs(5 out of 5 stars (5 / 5))
Goede service, en wordt er altijd goed en snel geholpen.

Bert(4 out of 5 stars (4 / 5))
Mooie auto’s, aan de prijzen moet nog gesleuteld worden.

SJR(4 out of 5 stars (4 / 5))
Goeie service gehad. Net afgehandeld

J(5 out of 5 stars (5 / 5))
Prima geholpen met auto vd baas

Frouke(5 out of 5 stars (5 / 5))
Hele goede garage met mooie showroom en kundig personeel!

Dennis(5 out of 5 stars (5 / 5))
Goede garage met een supersnelle service. (Wat betreft met leaseauto’s dan)

bram(5 out of 5 stars (5 / 5))
Bedrijfswagen sectie prima en buitengewoon vriendelijk en hulpvaardig.

Henk(5 out of 5 stars (5 / 5))
Heel plezierig, vakkundige, èn prettige, begeleiding van aanschaf nieuwe auto!

Anja(5 out of 5 stars (5 / 5))
Zeer klantgericht en klantvriendelijk. Geen moeite is te veel.

Mennard(4 out of 5 stars (4 / 5))
Mooie locatie

G(4 out of 5 stars (4 / 5))
Alleen gevraagd om een gunst. Vriendelijk en naar alle tevredenheid behandeld.

Johan(5 out of 5 stars (5 / 5))
Mooie showrooms. Fijne mensen

Henk(5 out of 5 stars (5 / 5))
Goede service en lekkere koffie.

Bart(5 out of 5 stars (5 / 5))
Vriendelijk personeel, goeie koffie

Rommert(4 out of 5 stars (4 / 5))
Aardige en behulpzame mensen in het magazijn.

Lex(3 out of 5 stars (3 / 5))
Te groot worden, kan ook een valkuil zijn

Roelien(5 out of 5 stars (5 / 5))
Zeer tevreden. Snelle en goede hulp.

Trung(4 out of 5 stars (4 / 5))
Geen pusherige verkopers. Ontspannen sfeer.

Rink(5 out of 5 stars (5 / 5))
Prima geholpen,

Harrie(4 out of 5 stars (4 / 5))
Mooie zaak vriendelijke en vakkundige verkoper

Lykele(5 out of 5 stars (5 / 5))
Super service en vriendelijk personeel.

Patrick(5 out of 5 stars (5 / 5))
Erg klantvriendelijk!

Harrie(5 out of 5 stars (5 / 5))
Vried elijk .En mooi product.

Arnold(5 out of 5 stars (5 / 5))
Alles volgens afspraak verlopen.

Jack(5 out of 5 stars (5 / 5))
De top van de top op gebied van auto’s en autotechniek.

Johan(5 out of 5 stars (5 / 5))
Goed service, klant vriendelijk

Edwin(5 out of 5 stars (5 / 5))
Vw dealer in leeuwarden met een moelijke naam

Jan-Paul Bourguignon (5 out of 5 stars (5 / 5))
Beste Volkswagen dealer die ik ken;-)

Klaas(5 out of 5 stars (5 / 5))
Dik en dik tevreden.

I(4 out of 5 stars (4 / 5))
Mooie showroom, nette auto’s

Maria(2 out of 5 stars (2 / 5))
Het ging wel

E(5 out of 5 stars (5 / 5))
Zeer correcte en duidelijke uitleg

Wim(5 out of 5 stars (5 / 5))
Keurig

Maarten(5 out of 5 stars (5 / 5))
Goede service.

Niels(4 out of 5 stars (4 / 5))
Vriendelijke en eerlijke garage.

Reza(5 out of 5 stars (5 / 5))

Sietze(5 out of 5 stars (5 / 5))
Accu is vernieuwd. Garantie.

henk(5 out of 5 stars (5 / 5))
Goeie service en kwaliteit

Imre(4 out of 5 stars (4 / 5))
VW

Auke(5 out of 5 stars (5 / 5))
Bedankt Eddy.

Robin(5 out of 5 stars (5 / 5))
Goede service!

Hilbrand(5 out of 5 stars (5 / 5))
Geweldige service

Tsjol(5 out of 5 stars (5 / 5))
De arona van Seat bekeken

Dinand(5 out of 5 stars (5 / 5))
Nou het is een goed bedrijf

fokke(5 out of 5 stars (5 / 5))
Mooi

☎ BEL ONS

Bourguignon Leeuwarden foto

Vind andere autoherstelbedrijven in uw omgeving?

Hieronder vindt u andere autoherstelbedrijven in Leeuwarden:

Reacties

Eén reactie op “Bourguignon Leeuwarden ⭐⭐⭐⭐”

  1. Daan van dichteren avatar
    Daan van dichteren

    Helaas ook een slechte ervaring gehad. Voor een storing uitlezen en reset mocht ik wel ‘even ‘ langskomen’. Heeft al met al twee uur geduurd. Meteen betalen svp. Een dag later was de storing, lampje van airbag, terug op het dashboard. Maar nu mocht ik meer dan drie weken wachten om ‘even’ langs te komen. Veel moeite gedaan, krijg niemand te pakken, wordt niet teruggebeld. Ach.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *